Työllisyyttä halutaan lisätä, mutta samalla rankaistaan heitä jotka yrittävät käydä töissä pitkän matkan päästä. Se oma koti syrjäseudulla on monelle kullan kallis eikä siitä myydessä saisi lähellekään käypää hintaa jolla voisi ostaa taajamasta edes vaatimatonta luukkua.
https://www.is.fi/autot/art-2000009859387.html
– Onneksi vapaa-ajan autoilun kustannukset alenevat!
Mikäli hallitus ei olisi laskenut poltoaineveroa ja jättänyt jakeluvelvoitteen edellisen hallituksen linjauksen mukaiseksi, polttoaineiden hinnat olisivat lkorkeampia kuin mitä ovat ja ensi vuonna hintaan olisi tullut 15 centin korotus listalle.
Se ei liene olisi rankaissut ketään?
Orpo hallituksen osuus on työmatkakulujen omavastuuosuuden 150 € korotus vuodessa ja pitkä matkalainen säästää tuon kaasujalkaa säätämällä.
Hiuksia halkoessa tuli tällainenkin mieleen että suuri osa omalla autolla töissä matkaavista ajelee myös enemmän tai vähemmän vapaa-ajan ajoja
Taitaa edelleen monille tulla yllätyksenä, että iso osa suomalaisista asuu paikassa, minne ei mikään ”nysse” liiku ja mistä on matkaa niin kauppoihin, kuin harrastuksiinkin.