Kurvisen vinkit sopivat tupailtoihin – ei muualle.

Nyt kun Kurvisen ei enää tarvitse levittää intersektionaalisen feminismin ilosanomaa Pohjanmaan lakeuksilla niin hän on saanut päähänsä, että Suomen suunta muuttuisi lestadiolaisen kuppaajan opeilla.

Eli istutaan pöytään mussuttamaan kampaviinereitä, nostetaan kokouspalkkioita ja lopuksi jätetään tekemättä.

Ei jatkoon.

31 vastausta artikkeliin “Kurvisen vinkit sopivat tupailtoihin – ei muualle.”

  1. Onko Kurvinen lestadiolainen? Sen olen kyllä tiennyt, että tämä kurvinen on milleniaalinen kulttuurikommunismin täysipäiväinen asianajaja.

    1. En tiedä Kurvisesta, mutta Sipilä on ja Sipilän oppeihin Kurvinen vetoaa

      1. Sipilä ei voi olla milleniaali, mutta onko Kurvinen woke-mies, se on aivan oma uhkaava kysymyksensä!

  2. ”Pääministeri Margaret Thatcherin kabinetissa poliittisena suunnittelijana toiminut konservatiivinen journalisti John O’Sullivan kirjoitti vuonna 1989 National Review -lehteen artikkelin nimeltä ”O’Sullivan’s First Law”. Poleemiseen brittityyliin hän teki rohkean yhteiskunnallisen ennustuksen ja nimesi sen itsensä mukaan O’Sullivanin laiksi:

    ”Kaikki organisaatiot, jotka eivät ole oikeistolaisia, muuttuvat ajan myötä vasemmistolaisiksi.”. – Suomen uutiset 22.5.2020.
    ———————————————————-
    Jos vasemmistolaisuus tarkoittaisi monipuoluejärjestelmissä samaa kuin silloin ennen eli pääsääntöisesti kommunismia vastustavaa sosiaalidemokratiaa, asia olisi ok. Mutta kun ei tarkoita oman maan vähäosaisten ja sorrettujen puolustamista – vaan oman maan vähäosaisten ja sorrettujen päähän potkimista monikulttuurisuuden, wokeismin, intersektionaalisen feminismin, ja herra tiesi minkä muun ismin nimissä. (Hyi helvetti!)

  3. Ja kun oman maan vähäosaiset, päähänpotkitut ja sorretut ovat itse pahimpia wokettajia, vainoajia, toisten henkilökohtaisen vapauden tukahduttajia sekä diktatuurin ja demokraattisen enemmistöjyräämisen ynnä sen nimissä läpiviedyn ”oikeutetun” koston sanansaattajia, on tervehenkisin ja diplomaattisin ratkaisu jättää äänestämättä ja katsella sivusta kun rähinöitsijät repivät toisensa silpuksi.

    1. Paljonko leipäjonoissa on wokettajia?
      (Onko kulttuurikommunismia tukeva Koneen säätiökin köyhä ja sorrettu😀.)

      1. Miten leipäjono estäisi ketä hyvänsä käymästä siellä? Satun tietämään wokettajia, jotka käyttävät kaikki mahdolliset ilmaiset ruokapaikat sekä asuinmahdollisuudet hyväkseen ja varastavat jopa omilta vanhemmiltaan.

        Samoin mitä korkeakoulutetut keskivertoa paremmin toimeentulevat pelaavat Kelan etuuksilla ja kusettavat systeemiä niin, että joskus jopa joutuvat maksamaan suuria summia takaisin.

        Kuinka naivistiseksi tämä lapsiaikuisten populismi täytyy kiertää?

          1. Esimerkki täytyy säätää sellaiseksi, että sen ymmärtää — ja onhan täällä melkoisen alentuvia ulostuloja minun ohella nähty melkoisesti, sen lisäksi että sinun sukupolvellasi on todellisuus-vinouma, jossa sukupuoli ja ikä laittaa teidät itse asettamaan itsenne kiusaannuttaviin tilanteisiin, kuten vaikkapa esimerkin taivaasta eteen pudotessa ette sitä tajua, vaikka se iskeytyisi kirveenä päähänne. Miksi ylipäätään olette niin esimerkkiä tarvitsevia, johtuuko se siitä, ettei nettimaailmassa pärjää feromonien voimin?

  4. ”Miten leipäjono estäisi ketä hyvänsä käymästä siellä? Satun tietämään wokettajia, jotka käyttävät kaikki mahdolliset ilmaiset ruokapaikat sekä asuinmahdollisuudet hyväkseen ja varastavat jopa omilta vanhemmiltaan.”

    Tarkoitatko että wokettajat kärsivät moraalikadosta?

    1. Minua ei kiinnosta mistä ”wokettajat” kärsivät, rehellisesti. Sen enempää kuin valkoihoisten aikuisten miesten uhriutumisseremoniat, joista juontuvat vihat olen jo kerran saanut niskaani ja luojan kiitos päässyt kaverista eroon ja irti.

      Se todettakoon kuitenkin, että sellaisen lottovoiton jälkeen ei miehet ihan hirveästi noin muutoinkaan jaksa kiinnostaa, kun sain niin sanotusti häneltä kaiken sellaisella kapasiteetilla, että joku tavallinen suomalainen mies häneen verrattuna on yhtä kiinnostava kuin maalarinvalkoinen seinä.

    2. Varmaan ”wokettajat” kärsivät kaikesta. Voi hyvin olla niin ja heillä on ihan kiinnostaviakin kulmia asioihin.

      Mutta minun elämäni realiteetti on se, että olen elämäni läpi kohdannut jatkuvaa syrjintää, solvauksia ja epäinhimillistämistä, niin en jaksa enää kiinnostua aiheesta onko joku uhri saanut tikun varpaaseensa tai olenko syypää poikaystävieni mielenterveysongelmiin tai vuokralordini kontrollifriikkeyteen tai siihen, että milloin kukakin ottaa asiakseen vaatia minua aukiselittämään omaa elämääni jotta toinen saisi jotakin mielenrauhaa tai pasifointia epäluuloihinsa, jota erilaisuuteni aiheuttaa.

  5. Jäin miettimään ikäni ja sukupuoleni aiheuttamaa potentiaalista todellisuusvinoumaa.

    Wokettajat (Mikko Paunion mukaan vaino- ja kieltokulttuurin kannattajat) väittävät ihmisen olevan sosiaalinen konstruktio. Jos ihminen haluaa vaihtaa sukupuolta, hän on eittämättä naisen ruumiiseen joutunut mies tai miehen ruumiiseen joutunut nainen. Jordan B. Petersonin mukaan kumpikin ei voi samaan aikaan olla totta.
    Jordan on kylläkin tosikko ja kaiken muun lisäksi jungilainen. (Frankfurtin koulukunnan ja heidän seuraajiensa älynväläys oli naittaa Marx ja Freud keskenään. Tämä mahdollisti sosiaalisen konstruktion, lukemattomat sukupuolet, sen että musta onkin todellisuudessa valkoinen, ja sen että brittikirjailija Geoge Orwell oli todellisuudessa kapitalistien kätyri kun kehtasi haukkua kommunismia ja kirjoittaa kirjat ”Eläinten vallankumous” ja ”Vuonna 1984”. Listaa voisi jatkaa.😉

    1. Olet itse sitä paitsi tämän blogialustan pahimpia vaino- ja kieltokulttuurin kannattajia, jos muistellaan sitä, miten minun tänne pölähdettyäni aloit trollata sekä kirjoitella minusta ja jopa perheenjäsenteni nimistä bloginavauksia joka toinen päivä, samoin mitä kirjoittelit Heikki Karjalaisesta ja muista, joiden mielipiteen- sekä ajattelunvapauden haluaisit kieltää.
      Täysin samaa teki woke-eksäni, joka ulkoisi oman elämänhallintansa menettämisen pelosta/ omista ongelmistaan/ puutteistaan juontuvan epävarmuus-intoleranssinsa ryhtymällä holhoamaan ja ”kasvattamaan” minua.
      Jos torjuin hänet, sain kunnianloukkaukseen johtanutta solvaamista, jos myöhästyin yhteisestä tapaamisesta (joissa minä toimin useimmiten myös ilmaisena autokuskina) sain paskaryöpyn ja koston niskaani, jos pyysin väärällä tavalla anteeksi, sain häneltä ja hänen hermoparantoloissa asuvalta eksältään/ sydänystävältään sähköpostin täydeltä solvauksia — ja kun ilmaisin kriittisen mielipiteeni moisesta, johti se siihen että toinen hakeutui itse jonnekin panssarioven taakse, jonne menemisestään kosti tietenkin minulle, kun olin uhkaillut. Ja kun pyysin että lopettaa minun välittämiseni hyväksikäytön eli lopettaa huomionhakuiset jopa keskellä yötä puhelimeeni lähetetyt ja minut herättäneet viestittelynsä, niin siitä seurasi jälleen kostamista. Kuka hyvänsä kehtasi häntä kritisoida sai solvausta tai jopa nyrkistä tai oli sen jälkeen vainoamisen kohde.
      Kun kerroin hänelle taloyhtiössäni tapahtuneista varkauksista ilmaisten puhelimessa Rydmanilaisittain tunteeni varkaita kohtaan, nauhoitti hän puhelun ja onnistui usuttamaan poliisin vakavien rikosten yksiköstä soittamaan minulle läksytyspuhelun, jossa poliisisetä kertoi ettei noin ikävästi saa puhua. Eksäni itse kuitenkin oli oikeutettu solvaamaan sekä vainoamaan perheenjäseniäni, omia perheenjäseniään sekä haukkumaan minun ystäväni ”koirannussijoiksi” sun muuksi. Hänen sairauskohtaukset sekä ghostaamisensa olivat oikein, muiden ihmisten ajatukset sekä teot vääriä. Yliopistot, joissa hän oli opiskellut olivat hänen halveksuntansa kohteita, koska niissäkin hän oli ajautunut sekä yliopiston henkilökunnan että kanssaopiskelijoidensa kanssa massiivisiin vaikeuksiin.
      Lopulta ghostattuaan minua neljä kuukautta hän itse halusi uudelleen tavata ja ryhdyimme suhteeseen, jonka aikana hän käytti ihastustani ja hyväntahtoisuuttani hyväkseen tunkeutumalla elämääni ja yksityisyyteni maksimaalisesti ryhtyen vainoamaan kaikkea tekemääni sekä laitteitani ja vuorovaikutustani omien ihmisten kanssa, joihin liittyviä minun selän takana kuunteluitaan hän myös seurustelusuhteen aikana kosti minulle, jos julkesin puhua asioistani tai tunteistani läheisille/ ystäville.
      Ja olin ”valehtelija” kun sanoin tekeväni jotakin ja hän vainotessaan näki etten tehnyt niin eikä tajunnut miksi, vaan sai siitäkin aivonsa kierteille sekä syyn tulkita elämääni oman tunnetaidottomuutensa kautta mielivaltaisen väärin.
      Ja kun tutustuin minulle älyllisesti kiinnostaviin toisiin ihmisiin, koki hän oikeudekseen soitella heille puhelimella pyrkimyksenään katkaista ihmissuhteeni — vaikka yövytti itse mikro-asunnossaan omia naissukupuolisia woke-ystävättäriään, joiden kanssa hänellä oli sellainen läheinen suhde, jota minä en tietystikään voinut ymmärtää. Hänen vierailut häntä riiaavien eksien sekä häneen ihastuneiden eksiensä teini-ikäisten tytärten luona, kuten whatsapp-juttelut häneen ihastuneiden teinityttöjen kanssa olivat pyhiä, joista minun ei kuulunut tietää eikä sanoa kritiikin häivähdystäkään. Minun mielipiteeni olivat tietysti vääriä. Hänen äitinsä toivoi hänen palaavan suhteemme aikana yhteen minua koulutetumman eksänsä kanssa, josta hän minulle ilmoitti kutsuttuaan minut äitinsä mökille fiilistelemään sitä, miten minun sijastani siellä oikeastaan olisi pitänyt olla se oikea nainen.

      Kyllä tiedän erinomaisen hyvin mitä wokekulttuuri on, Lasse, enkä pidä tuota minään vasemmistoon sidottuna, vaan uskon siihen hyvin kykenevän myös perssuomalaisten ja kenen hyvänsä kuka ei pysty sietämään toisten ihmisten olemisen vapautta.

      Live and let live, Lasse — elä ja anna toisten elää, jookosta?

      1. ”Olet itse sitä paitsi tämän blogialustan pahimpia vaino- ja kieltokulttuurin kannattajia, jos muistellaan sitä, miten minun tänne pölähdettyäni aloit trollata sekä kirjoitella minusta ja jopa perheenjäsenteni nimistä bloginavauksia joka toinen päivä, samoin mitä kirjoittelit Heikki Karjalaisesta ja muista, joiden mielipiteen- sekä ajattelunvapauden haluaisit kieltää.”

        Saatko jotain sairasta tyydytystä, kun valehtelet minusta tuollaista?

        1. Tallenteessani lukee: ”Tästä alkaa Liisan syyttely ja riidanrakentaminen”:

          14.8.22 Minun Blogi ”Mikä kirja teki sinuun vaikutuksen?
          ”Mietin vielä, että oletteko Lasse Kallo sekä Heikki Karjalainen aivan varmoja, ettette valehtele täällä verkon turvalasin valoisammalla puolella?
          Ettei teihin molempiin eniten vaikuttanut teos sittenkin olisi Nietzscchen Zur Genealogie der Moral, Eine Streitschrift, vuodelta 1887, jossa hahmotellaan Herra-Orja moraalia valtapelien kautta:

          – Nietzsche defined master morality as the morality of the strong-willed
          – The essence of master morality is nobility
          – According to Nietzsche, masters create morality; slaves respond to master morality with their slave morality
          – The essence of slave morality is utility: The good is what is most useful for the whole community, not just the strong. Nietzsche sees this as a contradiction. Since the powerful are few compared to the masses of the weak.
          Jne.
          (wikipedia)

          Ettette vain näkisi fantasioissanne itseänne Pirkan blogien Herroina, näytellen muille puolustavanne demokratiaa, johon edes itse ette ehkä niinkään usko?

          Walt Disneykin ilmeisesti fantasioi ylemmyydestä, ja minulle on kerrottu tuon herran harrastuksiin kuuluneen mm. lasin takaa prostituoitujen katseleminen, kun lasin takana nuo ”alemmat” suttasivat ulosteella myös Herran silmien edessä olevaan lasiin, josta hän ilmeisesti sai jonkinlaista tyydytystä. Mene ja tiedä.”

    2. Tiedätkö, Lasse, mitä ihanpaha ja kakanmusta Liisa teki, kun hänen kyydissään autossa istunut seurustelukumppani chattaili häneen ihastuneiden teinityttöjen kanssa?

      Liisa painoi vähän kaasua — ja aiheutti woke-miehelle hysteerisen kohtauksen, jossa hän syytti minua sen jälkeen myöskin tieraivoiseksi, vaikka minulla on vakuutusyhtiössä täydet bonukset enkä ole kertaakaan elämässäni saanut yksiäkään sakkoja.

  6. Nyt tulee taas tekstiä. Lasse kun vilohsoohviasta pidät, niin mikset tieteen vilosoohviasta, jossa ymmärretään ainakin positivismin, konstruktivismin ja kriittisen realismin erittely, joista yhteen aina mielelläsi viittailet syyttävällä sormella, vaikka tuo konstruktivismi ei kuvastane enää edes nykypäivän akateemista henkeä wötever. En minä ole sen enempää wokehtunut kuten en hurahtanut uuteen aaltoonkaan, jota vieläkin vähemmän olen jaksanut kiinnostua yhtään mistään identiteettihelinöistä, joten aivan turhaa näitä minuun projisoit.

    Olen seurustellut HC wokettajan kanssa, joten ymmärrän paremmin kuin erinomaisesti sen, miltä toisen ihmisen tukahduttaminen on.

    Mutta lohdutukseksesi: on minulle ihan okei myöntää vaikka sitten se, että myöskin mustalaiset olivat arjalaisia.

  7. ”Psykopaatti onkin todellisuudessa pinnallinen, lipevä, itsekeskeinen, mahtipontinen, valheellinen, petollinen, manipuloiva ja impulsiivinen. Hän ei kykene tuntemaan syyllisyyttä, katumusta tai empatiaa. Hän käyttää ihmisiä hyväkseen ja vieroksuu vastuunottoa. Hänellä ei ole selkeitä päämääriä tai tavoitteita.

    Psykopatia on luonnehäiriö. Sen esiintyvyys väestössä on 1–2 prosenttia. Noin 10 prosentilla ihmisistä on siihen liittyviä piirteitä, kuten manipulatiivisuutta, impulsiivisuutta ja muiden hyväksikäyttöä, mutta ei siinä määrin, että he täyttäisivät psykopatian diagnostiset kriteerit.

    Näin psykopaatti käyttäytyy työpaikalla

    Psykopaatti on patologinen valehtelija, joka voi uskotella kollegoilleen, että hänellä on esimerkiksi erityinen suhde esihenkilöön. Hän on ahne vallalle ja voi esittää, että hänellä olisi enemmän valtaa kuin todellisuudessa on.

    Jos psykopaatti jää valheistaan kiinni, hän on mestari muuttamaan tarinaansa. Hän osaa ohittaa tilanteen olankohautuksella ja selittää sen sujuvasti omaksi voitokseen. Hän saattaa syyttää toista osapuolta siitä, että ymmärtää hänet vääin.” – Nettisivusto ”Työyhteisötaidot”.

    1. Aika tuttua.

      Olen kuulemma myös ”kurkunleikkaaja” koska autoin leikkaamaan kerran toisen hiukset ja hän oli sitten pelännyt minua hirmuisesti, vaikken tehnyt hänen ihoon naarmuakaan. Asunnossani tapahtuneet vuosikorjaukset, joiden puitteissa seiniin tulleita halkeamia paklattiin/ maalailtiin olivat kuulemma myös oikeasti ”veriroiskeiden” piiloon maalaamista, mitä pahuuksia asunnossani olikaan sattunut.

      Ja olen myös erään wokettajan mielikuvitusmaailmassa pyrkinyt pääsemään käsiksi taloyhtiöni kameravalvontanateriaaliin tehdäkseni niillä jotain, joka jäi minulle epäselväksi samoin kuin motiivi tähän tulkintaan.

      Paha, paha Liisa. Hyi! Piiskaa ja nyrkkiä hän ansaitsee!

      1. Ei sinulle lissukka ole mitenkään tullut mieleen, että ei täällä ketään kiinnosta nuo sinun yksityiselämäsi jaaritukset?

  8. Olen tallentanut tästä(kin) ketjusta kaikki minuun kohdistuvat valeet, solvaukset, parjaukset etc. vastaisuuden varalle.

  9. Jos omatunto kolkuttaa, niin onhan se nokkela keino kääntää huomio omasta tekemisestä toiseen ihmiseen syyttämällä häntä vaikkapa psykopaatiksi.

    Näin Jeesus toimi myös, nostamalla itsensä hyväksi ihmiseksi ja syyttämällä juudealaisia juutalaisia juudakseen henkilöityen ”jumalan murhaajiksi”.

    Näin voi pestä käsistään ja tunnoltaan sekä omasta ihmisyydestä kaiken ei-toivotun ja kiistää sen realiteetin, että jokaisessa ihmisessä on sekä hyvät että huonot puolensa.

    Innovatiivista, kerrassaan! Taputan ja niiaan woke-miehille ja suomalaisille rikollisille, jotka onnistuvat kääntämään jopa oikeudessa omat rikokset omaksi edukseen päästen kuin koirat veräjistä.

    1. ”Jos omatunto kolkuttaa, niin onhan se nokkela keino kääntää huomio omasta tekemisestä toiseen ihmiseen syyttämällä häntä vaikkapa psykopaatiksi.”

      Onko joku syyttänyt sinua psykopaatiksi? Kerro.

  10. Salomon, Daavidin pojan, Israelin kuninkaan sananlaskut.

    Viisaus.

    12. Jos olet viisas, olet omaksi hyväksesi viisas,
    ja jos olet pilkkaaja, saat sinä sen yksin kestää.
    13. Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen,
    eikä hän mistään mitään tiedä.
    14. Hän istuu talonsa ovella, istuimella kaupungin kummuilla,
    15. kutsumassa ohikulkijoita, jotka käyvät polkujansa suoraan eteenpäin.
    16. ”Joka yksinkertainen on, poiketkoon tänne”.
    Ja sille, joka on mieltä vailla, hän sanoo:
    17.”Varastettu vesi on makeata”, ja salattu leipä on suloista”.
    18. Eikä toinen tiedä, että haamuja on siellä,
    että hänen kutsuvieraansa ovat tuonelan laaksossa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *