Onhan se selvä asia ettei ne oikeasti ainakaan minuun vailuta kun kauppias ilmoittaa hinnaksi 99.99 euroa
Minä pyöristän se kuitenkin sata ekee ja sama on olipa se summa ihan mitä hyvänsä
Kun tuo esim 999,999 on aivan sama kun sekin menee pyöristykseen tasa luvulle ylemmäksi
Eikä tuo 99.99 tee tuotteesta yhtään edullisempaa mutta kyllä se vaikuttaa moneen ei se maksanut 99 .99 ekee no huvinsa hullullakkin
Mutta ei silti tarvii mennä tyhmäksi missään hinta ilmoituksissa
Mutta tuota se kuitenkin on liian monelle seommoro tepivaari kirjoitti Teuvo Mast
Vaatehuoneen Simo ja Kalle Anttila tuon suomalaisten tyhmyyden keksivät. Ja ihan tutkitusti. He tekivät useita hinnoittelutestejä ja totesivat oleellisen eron 99- ja 100-hinnoittelussa.
Kalle Anttila toi sen Amerikasta.
Tepin on turha vängätä vastaa, että en minä…
.
En vänkää mutta minulle se 99 ja sata ovat sama asia aivan sama meneekö se yksi euro enemmän
Tuo kuka toi ja mistä on aivan sama oli muutaman vuoden poissa ja hinnoittelu pelas
Heikki älä tunke sanoja mun suuhun eivät vaikuta minuun mitenkään terv tepivaari
Eniten huvittaa kun mainostetaan tuotteita jotka on esim alle 1000€ ,,,eli 999,90€. Silkkaa säästöä 😅👍 Tuossa hintaluokassa se 10 senttiä ei paljon merkkaa
No ei merkitse eurokaan mitä sillä saa tyhjän saa ihan ilmaiseksi terv tepivaari
Nuot tasa summat olis parempi koska hintahan ei muuksi muutu olipa summa mikä hyvänsä miljardissa tuo sata tuhatta ei ole maininnan arvoinen juttu
Että sillä lailla se simokin sanoisi terv tepivaari
Tutkittu juttu isoilla massoilla. Porukka ei ajattele näin, vaan hakee ämpärin, jossa on kasa 20 €:n tuotteita ja ilmainen ämpäri, jonka hinta on 50 c, mutta haluaa ilmaisen ämpärin ja 20 € turhia tuoteta.
Kun aikauslehti myytiin 4.90 € , sitä ostettiin 30 % enemmän kuin 5 € / lehti.
Ei nuo myyjät tyhmiä ole, vaan ostajat.
Varmaan monelle nuotkin menee läpi turhia mainoksia osto prosenttikkin voi hyvinkin olla tuon n 30 prosenttia korkeampi
Kunhan saa euron ämpärin ilmaiseksi no ihminen on sellanen terv tepivaari
Tämä ysiysi hinnoittelu on oiva esimerkki siitä miten ihmisen mieli on vietävissä, kuin kuoriämpäriä tai pässiä narussa kuluneesti ilmaisten. Ja sekin että ajattelu, kyseenalaistaminen on ihmiselle raskasta.
Ku seuraa hinnoittelua jonkun tuotteen kohdalla ja sitten tulee se tarjous – ovh hinnasta ja sitä ovh hintaa ei ole alkuunkaan käytetty joten se alennus on sitten aika minimaallinen…
No eipä se ovh sano mitään koska ei kovinkaan usein se ole edes käytössä mutta nuot 99 päätteiset hinnat ovatkin asia erikseen terv tepivaari