En pidä tuosta mainostamisesta lainkaan koska se on aika lailla huono kun hinta kuitenkin on n 50 ekee samaa toistuu kaikissa hintaluokissa
Sillä viidellä centillä ei ole minkään laista vaikutetta vaikka se olisikin jonkun mielestä alta 50 kymppiä
On kuitenkin liian lähellä tuota viittä kymppiä niin se ei myöskään vaikuta hintaan yhtään mitään
Jos se vaikuttaa johonkin kertokoot mitä sillä viidellä centillä saa kaupasta mikään tuote ei ole viidellä centillä ostettavissa
Eihän se tuo kun huonoa mainetta kauppiaalle itse koitan kiertää kauppoja jotka mainostaa viidellä centillä halvempi tuote
Hävetkää hinnoitteluanne soommoro tepivaari kirjoitti Teuvo Mast
Noin kuitenkin tehdään ja onhan tuo yhden pennin alempi hinta jopa kieletty aikanaan samaa vois pitää tuota viiden centin hinnoittelua Kun meillä ei ole käytössä 1 c eikä 2 centin rahaakaan käytössä Suomessa terv tepivaari
Se on vain psykologiaa; ihmiset näkevät 49,95 paljon halvempana kuin 50,00. Ei siinä järkeä ole mutta onko ihmisen mielessä muutenkaan?
Noinhan se oikeasti on sehän on nyt alle viiden kympin osta kaksi niitä
Sulle jää vielä rahaa sen jälkeen paljonko jää no ei se tärkein ole kunhan saa alle 50 kympin terv tepivaari
Koko hinnoittelun idean toi Suomeen Kalle Anttila Amerikasta, jossa sen merkitystä on tutkittu laajasti. Sen vaikutus myyntiin oli hurja.
Sittemmin siitä tuli tunnetuksi Simo Leporanta Simon Vaatehuoneesta, Lahdessa ”Vaatehuoneen 99- Simona” tv:ssä.
Kulutuskäyttäytymisen sääntöjä on tutkittu erittäin paljon.
Entä ämpärit, kahvit tai grillimakkarat. Entä 1 €:n CM-vetoartikkelit, jotka ovat pääasiassa halpaa kusetusta ?
Taisipa olla Kalle Anttila joka aloitti ko myyntihinnoittelun.
Kun hinta on tuo 95 summasta riippumatta pidän sitä kusetuksena varsinkin silloin kun sanotaan vaikka alta satasen
Kyllä ne Kaiharin Kallen tuonti tuotehinnat tiedetään ja muistetaan terv tepivaari
Tulitikkuaski maksaa s-marketissa 8 centtiä mutta käytännössä sekin on 10 centtia.