Tässä on auto vailla sähkömoottoreita paitsi laturi ja startti. Tyyliä, ajan patinaa, historiaa, muotoilua, persoonallusuutta ja ennen kaikkea moottorija ääni. Se menee tuulitunnelista lävitse heittämällä eikä kukaan edes huomaa.
Se on ekologisuuden huippu, poltaa kaiken minkä syö ja pieraisee hajut päälle, luonnonmukaisesti.
Tuon kuskilla ei ole pikkupoikien musta bemarilipis päässä, vaan Stetson !
Auto sen pitää olla isolla A:lla !
Erikoisartikkeli | Tamperelaisesta autotallista paljastui henkeäsalpaava näky – Tällainen on täysin poikkeuksellinen auto, jota Heikki Heino on tehnyt 19 vuotta törkeästä huijauksesta huolimatta: https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000008995334.html?share=92e7414ad0e601ac2e28798fff493a0d
Tässä alkuperäinen Mercury ”lättäpää” v. 1951
Tuo perän kapeahko maavara tekee varmaan sen, että projekti on useammin telineillä alustamassattavana kuin katukäytössä; pitänee valita reitti, jossa ei hidastetöyssyjäkään? 🙂 Että sinällään ekoauto!
Alkuperäisetä tuunattu veriso, joka oli 50 cm korkeampi katosta ja maavarasta lakettuna yhteensä. AL:n jutun tuunatussa autosss on vähän kaikkia Mercurystä, Oldsmobilestä Chysleriin.
No montakos kertaa tuolla voi ajella kk nyky bensan hinnoilla terv tepivaari
Joka päivä korttelia ympäri ja kolehti ikkunasta. Tai hääautona tai taksina.
Jos tuolla ajaa joka päivä ns p….rallia tyhjenee tankki ja lompakko
Taksissa tuolla ei pääse leiville kun tulot menee bensaan terv tepivaari
Erikoistaksiksi.
riisikupin voittoon ei paljon tarvita kuten ei citikankaan
Bemaria tuollaset ei voita kun bensan kulutuksessa terv tepivaari
Noista autoja ei ole kuin Citikka tai vanha takavetoinen bemari. Riisikuppi on vain vinoille immeisille.
Kyllä se yhä niin on että mitä hienompi auto, sitä huonompi kuski.
En ota riskiä liian hienosta autosta, koska olen itse varsin täydellinen ja vaatimaton. Ja hyvä valehtelija.
Mutta onhan tuo aikakautensa tuote, ei käy kiistäminen.
Minua ei sitten vähääkään jaksa kiinnostaa nuo nykyajan autot. Ei vaikka olisi vanha 1966 vuosimallin Ford Mustang, no ehkä vähän.
Puhutaan nyt vaan n 10 v autosta bemarikin on nykyään etuvetoinen
Citikka muka auto mistä kohtaa
Riisikuppi kait mullakin mutta en minä mitenkään vino ole no tosin mulla tuo riisikuppi on bisnes luokan kulkupeli terv tepivaari
Tuplan poisto
Onhan noissa vanhoissa jenkeissä oma viehätyksensä ja onhan itsellänikin niitä ollut.
Amerikassa kun kaikki on suurta, niin tämäkin V8 moottorilla. Lotjalla oli jousitus kuin pehmopatjalla ajelisi. Oli automaattivaihteisto, ilmastointikin jo varhain. Mukavuus huipussaa ja bensa ei maksanut kuin muutaman kymmentä centtiä.
Suomalaisiin autotalleihin tuolla ei ollut asiaa leveytensä ja pituutensa vuoksi.
Ja tankissa ruokalautasen kokoinen pyörre ja vaikka kone oliskin kunnossa syö silti n 20 litraa satasella terv tepivaari
Mafiapomothan näillä pitkillä mustilla ajeli, tai eivät ne mitään ajelleet, mutta istuivat takapenkillä kyydissä
Mustangeista tuli mieleen.
Asiakasyrityksellä on nuo Mustang-grillit. Ja sen myötä heillä on grillimerkin logoihin maalattu Ford Mustang, aika moderni sellainen, käy aina messuilla ja myyntikojuilla. Ihan uskottavasti kiihtyy ja vaikka bensahirmu onkin, ecoboost-moottoreilla siedettävä.
Kun olin syys-lokakuussa jenkeissä, siellä oli eräällä tuttavaperheellä vähän vanhempi, amerikkalaisvalmisteinen Mustang. Ei mikään hirmuvanha mutta kuitenkin kymmenen vuoden takaa. Perheen äiti lähti lasten kanssa sillä kauppaan, samalla kun itse istuin takapihalla.
Sitten hän painoi kaasua, ja minä hyppäsin tuolilla metrin ylöspäin.
Ristus mikä ero volyymissä, hillitty euroopan markkinoiden sivistysurheiluauto, ja ronski amerikkalainen isoveli.
… mutta ajatelkaa ”sähkö Mustang ” tai ”sähkö Porsche” ???
Porschen-brandin moottori on bensa boxer-moottori.
Mustang- brandin taas V-bensamoottorit.
Muut eivät kuulu brandiin.