Sain vaimoni kanssa ensimmäisen koronarokotteen (Pfizer) 31.3. tänä vuonna. Sivuoireet olivat lieviä, vaimolla hieman pahoinvointia, minulla rytmihäiriöitä, joihin liittyi paniikkikohtauksia. Ei kuitenkaan kovin pahoja. Meillä molemmilla on eteisvärinä ja oletin että rytmihäiriöt menevät eteisvärinän piikkiin.
Saimme toisen rokoteannoksen 23.6. Meitä informoitiin, että se on tuhdimpi kuin ensimmäinen annos. Niin totisesti myös oli. 27.6. vaimo sanoi aamusta, että hänellä on huono olo, huippaa ja rinnan alla on kuin jokin pantti. Lisäksi vaimoni tärisi kauttaaltaan. Meillä on mittarit ja vehkeet, vaimon verenpaineet olivat hieman koholla. Vaimon estelyistä huolimatta tilasin ambulanssin.
Ambulanssin t-hoitajat tekivät asiaankuuluvat testit, konsultoivat lääkärin kanssa, ja sanoivat että rouvan tilanne johtuu ilmeisesti koronarokotteesta. Jos jotakin pahempaa ilmenee, ottaa yhteyttä t-keskukseen.
No, meidän molempien arki palautui normaaliksi. Normaaliksi ja normaaliksi, toisen rokoteannoksen jälkeen minulla on ollut turhan usein rytmihäiriöitä, joihin on aina liittynyt paniikkikohtaus. Lisäksi sellainen epätodellinen olo: huippaa vaikka verenpaine ja sydämen syke on normaali, sitä oloa on vaikea kuvailla, aivan kuin olisin puupökkelö, joka on oikea ihminen jolla on toinen jalka tuonpuoleisessa, toinen taas tämänpuoleisessa.
Näitä outoja oireita on riittänyt jo kolme kuukautta, ja olenkin sanonut vaimolleni:” Suomeen hommataan kolmatta rokotekertaa, ja jos se tulee, minä en sitä ota.”
Vaimo on ollut samaa mieltä. Äläs olla, tämän viikon tiistaina eli toissa päivänä, vaimo tuli huonovointiseksi. Sanoi että huippaa ja paha olo. Mittasimme verenpaineet ja sykkeet ja kaikki oli suhtkoht kunnossa. Sanoin vaimolle, että pitäisikö lähteä lääkäriin. Vaimo että ei tarvi, vissiin joku flunssa tulossa, kyllä se siitä.
Eilen aamulla, kun vaimon tilanne ei ollut parempi, katsoin parhaaksi soittaa ambulanssin. Mitään hälyttävää ei ilmennyt, mutta ambulanssin henkilöt katsoivat parhaaksi viedä vaimoni Kittilän terveyskeskukseen. Siellä häntä pidettiin seurannassa yön yli.
Koska mitään selittävää ei selvinnyt t-koossa, vaimoni on siirretty puolen päivän jälkeen Rovaniemen keskussairaalaan. Tämän jälkeen en ole saanut häneen yhteyttä enkä hänen voinnistaan mitään tietoja.
No, hän on kuitenkin nyt parhaassa mahdollisessa hoidossa.
Itse olen 92 prosenttisesti varma siitä, että vaimoni tila johtuu koronakakkospiikistä.
Ei tällä kertaa tämän enempää.
Jk. Itse olen 73 -vuotias, vaimo on 4 vuotta nuorempi, j eteisvärinää lukuun ottamatta olemme molemmat suht´hyvässä kunnossa.
Toivotaan että sieltä nyt pian kuuluu jotain.
Minullahan ei ole mitään kompetenssia sanoa mistä mikäkin johtuu mutta hyvähän se on selvittää jos on riskitekijöitä.
Kolmas kerta toden sanoo…?
Tuota samaa olen harkinnut etten ota kolmatta piikkiä syynä on ollut jatkuva kipu tila nivelissä joita on särkenyt jo liiankin kanssa
Ja kaikki alkoi heti ekan piikin jälkeen ja se vaan koveni toisesta piikistä
No aikanaan mulle tuli niveliin kipua siitä sokeripala rokotteesta siksi aina epäilen kaikkia rokotteita
Enkä suotta mutta katsotaan nyt aika olis kolmannelle piikille jo tilattuna se nyt on vasta ensikuussa lopulla kuuta terv tepivaari
Jos joku sanoo että pitää huomioida muita se nyt ei minulle kuulu enkä heistä huolta kanna
Ei minustakaan kukaan ole ollut huolissaan terv tepivaari
Me ihmiset olemme hyvin monissa suhteissa erilaisia.
Olen saanut kaksi annosta Pfizeria ilman mitään mainittavia oireita ja otan mielellään myös kolmannen annoksen jos sitä tarjotaan.
Vakava Korona ei kiinnosta kokemuksena, on edelleen muutakin tekemistä kuin sairastaa.
Vaihtoehtomediat ovat kirjoitelleet tästä koronarokotteista varsin kriittiseen sävyyn. Esimerkiksi verkkolehti Seurakuntalainen hyllytti vastakkoin professori Tapio Puolimatkan blogioikeudet lehdessä Puolimatkan kirjoittamien koronanäkemysten vuoksi. Ilmeisesti näkemykset eivät sopineet yleiseen konsensukseen
Itse olen suhtautunut noiden vaihtoehtomedioiden viestintään asenteella, ettei savua ilman tulta, mutta jos kuitenkin katsotaan jonkin aikaa ihan rauhassa.
Tilanne on uusi ja hämmentävä. Korona on haastanut länsimaisen lääketieteen. Selkeää näkemystä on vaikea muodostaa. Esimerkiksi Suomessa raportoidaan jatkuvasti lisääntyneistä korontartunnoista. Kuitenkaat sairaalat eivät ilmoita lisääntyneistä koronapotilaista eikä siitä, että sairaalat ja hoitohenkilökunta olisi ylikuormittunut koronan vuoksi. Samankaltaista viestintää tulee myös muistakin maista.
Jotenkin tuntuu siltä, että niin tavalliset ihmiset kuin lääkintäviranomaiset ovat huuli pyöreänä tämän koronan kanssa: kukaan ei oikeasti tiedä missä mennään ja miten kauan.
Itse suhtaudun asiaan hötkyilemättä ja seuraan mielenkiinnolla miten asia etenee.
Jos ny luetellaan, itse olen saanut hyvin voimakkaat ja moninaiset oireet molemmista pfizereistä – mutta ne menivät ohi n. viikossa.
Jos Marin (tai Sipilä, tai Orpo, tai Purra) käskee ottamaan kolmannen rokotteen, en ota. Jos lääketieteen ammattilaiset sitä suosittelevat, otan.
Minun veikkaus: influenssarokotteissa on jatkossa myös koronarokotteen päivitys. Influenssarokotteiden suosio ja teho kasvavat.
Tämä on avaus, johon ei pitäisi kommentoida yhtään mitään, mutta Lasse, jos koitat rauhoittua ja pohtia mitä kaikkea useamman kerran esille nostamaasi paniikihäiriöön liittyy niin ehkä se saattaa hieman rauhoittaa.
Oko nyt tarkoitus panna pakolla ottaan tuo kolmaskin piikki kun kaiken lisäksi kipuja tulee ihan varaan lisää
Pitääkö niitäkään kärsiä määräänsä enempää
Jos jollekkin ei tule mitään oireita se on hyvä kaikki vaan ei niistä noin vaan pääse ohi
Mutta kun kärsii pidemän ajan kipuja voi sanoa ettei ihan mennyt nappi suorituksena hänen osaltaan
Ja siihen ei auta mitkään kipulääkkeetkään
Kenenkään ei pidä sanoa että oot vain yksi tilastoissa tuskinpa vaan olen ei liioin sanoa että olen rokote vastainen en ole
Mutta mulle nuot rokotteet ovat kidutusta kipujen vuoksi
Eikä niissä auta jotkut korvaukset särkyjä ne ei poista terv tepivaari
Kukaan ei ole rokotukseen Suomessa kuollut. Sen sijaan rokottamattomia on kuollut tuhat ja muualla miljoonia. Ja kuolee lisää.
No, more comments !
Minä olen kyllä ajatellut ottaa, jos kerran annetaan. Minä viimekertaisen piikin jälkeen meinasin seuraavana päivänä hukkua järveen, mutta tässä nyt silti olen.
Sain minä inluessapiikinkin, ja nyt loppukeväästä keuhkokuumeeen. Ei niiden yhteyrttä piikkeihin kukaan osaa sanoa, ainakaan varmasti.
Ne täysin rokottamat, jotka päätyvät sairaalahoitoon saisivat itse maksaa hoitokulunsa, koska vaihtoehtoa tarjotaan ilmaiseksi.
Heikki Karjalainen: ”Kukaan ei ole rokotukseen Suomessa kuollut. Sen sijaan rokottamattomia on kuollut tuhat ja muualla miljoonia. Ja kuolee lisää.
No, more comments !”
Mistä tiedät?
Mika:”Tämä on avaus, johon ei pitäisi kommentoida yhtään mitään, mutta Lasse, jos koitat rauhoittua ja pohtia mitä kaikkea useamman kerran esille nostamaasi paniikihäiriöön liittyy niin ehkä se saattaa hieman rauhoittaa.”
Kiitosta vaan, mutta osaan pitää huolen itsestäni.
Minulle lääkäri vielä sanoi, että on syytä .ottaa se streptokokki rokote (vai mikä piru se oli ) ettei tulisi keuhkokuumetta. Piti itse hakea apteekista ja maksoikin lähes satasen ja silti tuli muutaman kuukauden päästä keuhkokuume.
Varmaankin kyseessä oli pneumokokkirokote.
Sitä on kahta eri tyyppiä. Toinen tehoaa eri oireisiin kuin toinen. Toinen ehkäisee keuhkokuumetta, joskaan ei kaikkia keuhkokuumetyyppejä.
Näistä rokotteista on niin pitkät kokemukset, että on voitu tilastoida niiden sivuvaikutusten ilmaantumisen todennäköisyyttä. Netistä löytyy todennäköisyysarvioita. On määritetty arvio myös terveyden romahtamiselle.
Rokotteessa on tehosteaineena jonkin verran elohopeaa, mutta se ei aiheuttane sivuvaikutusoireita, vaan lienevät muiden aineosien ja elimistön poikkeuksellisten teaktioiden aiheuttamia.
On myös sivuvaikutuksia, jotka eivät ole poikkeuksellisia, vaan suhteellisen yleisiä.
Itse koin kyseisen rokotuksen jälkeen unensaantivaikeuksia muutaman päivän ajan.
Koronarokotteet ovat niin uusia, ettei niiden kaikkia sivuvaikutuksia ole vielä tilastoitu, eikä siis tarkempaa riskiarviota ole kyetty tekemään.
PS -puolueella on älyllinen suhde rokotevaatimuksiin nähden, kuten moneen muuhunkin asiaan:
Rokottamista pidetään todennäköisyydellä hyvänä ideana. Mutta pakollista rokottamista pidetään huonona ideana, koska joillakin ihmisillä saattaa olla oikeaan osuva aavistus siitä, ettei rokotus olisi hyväksi.
——
Ensi viikolla olisi toinen Pfeitzer -piikki. Jonkin asteista riskiä on ilmassa. Ehkä pitäisi laatia jälkisäädös eli testamentti ja järjestellä dokumentit perunkirjoitusta varten.
Omakohtaisesti otan jatkossa rokotteet. Ei ole ollut sanottavia oireita.
Edustan sitä ajattelua että todennäköisyyden mukaan edut ihan jokaisesta rokotuksesta ovat ylivoimaisesti suuremmat kuin mahdolliset haitat. Ihan vaan luotan tietoihin historiasta (polio, tuhkarokko jne) ja asiantuntijoihin.
Rokotuksen tiimoilta sellainen että tympii kun aivan jatkuvalla syötöllä telkussa pitää katsoa kun ihmistä pistetään.
Kiitos varoituksesta. Ensi maanantaina on kakkospiikki.
Kesällä tuli uitua ja pyöräiltyä peruskuntoon nähden ehkä liian rajusti. On esiintynyt vähän outoja tuntemuksia, jotka saattavat liittyä myös liialliseen suolan käyttöön.
Niinpä en olekaan säilönyt suolasieniä talveksi.
Itse olen ollut 70-kymppiseksi asti perusterve mies. Sitten pari kuukautta siitä kun täytin seitsemänkymmentä, tuli outo olo. Tuntui että ei jaksa tehdä juuri mitään. Olen käynyt yli kymmenen vuotta joka vuosi vuositarkastuksessa, koska käytän kolestrolilääkkeitä, ja siihen asti terveyteni on ollut hyvä. Joulukuun alussa 2017 minulla oli aika tilattuna vuositarkastukseen, mikä oli 3.tammikuuta 2018. Sitä ennen piti käydä joulukuun 2017 puolivälissä labrassa.
Labrassa selvisi, että minulla oli eteisvärinä.
Kävin 3.1.2018 lääkärin puheilla. Kaikki oli muuten kunnossa, mutta tk-lääkäri sanoi, että väsynyt olo johtui eteisvärinästä. Hän otti pöydälle tekosydämen ja havainnollisti mitä eteisvärinä käytännössä tarkoittaa. Sanoi vielä, että eteisvärinän aiheuttama rytmihäiriö ei saa kestää vuorokautta pitempään.
Kotona vaimo ihmetteli, etteikö lääkäri määrännyt verenohennuslääkkeitä, hänelle määrättiin heti kun vika oli todettu. Vastasin ettei määrännyt ei, vissiinpä lääkäri tietää. Ihmettelin asiaa itsekin, mutta mietin, etten minä itse voi määrätä itselleni mitään reseptilääkettä.
Väsynyt olo jatkui ja päätin että menen heti polille, kun saan polttopuusavottani loppuun. Vaikka tunsin etten ole entinen mies, sisua minulta ei ole koskaan puuttunut. Sain polttopuusavotan loppuun tammikuun puolessa välissä, Tunsin työpäivän jälkeen huojennusta ja olin päättänyt mennä seuraavana päivänä polille tämän väsyneisyyden vuoksi, joka johtui melkoisella varmuudella sydämestäni. Näin ajattelin.
Ei tarvinnut mennä seuraavana päivänä polille. Makoilin iltasella sohvalla ja katsoin televisiota. Lähdin keittiöön juodakseni vettä. Keittiön ovella jalat pettivät alta ja putosin kontalleni kanveesiin. Olin jotensakin pökkerössä. Kuulin kun vaimo soitti hätäkeskukseen. Yritin sanoa vaimolle ajatusäänellä: ”Sano että minulla on eteisvärinä”. Vaimo oli luuri kädessä siinä vieressä ja käski minun puristaa oikealla kädelläni hänen kättään. Sitten hän käski minun sanoa jotakin. En muista mitä sanoin, mutta kuulin että ääneni oli puuromainen.
Vaimo lopetti puhelun ja sanoi, että ambulanssi tulee ja minun pitää mennä sänkyyn, jos pystyn eikä saa liikkua yhtään. Ykskaks ajatustoimintani rupesi selkiytymään, voimat palasivat, tartuin keittiön ovipielistä kiinni ja punnersin itseni pystyyn. Tajusin että olin saanut aivoinfarktin. Vaimo patisteli minua sänkyyn. Sanoin, että käyn kusella sitä ennen ja myös kävin.
Rovaniemen keskussairaalassa minulle selvisi, että olin päässyt säikähdyksellä. Aamulla neurologi tuli ja käski kertoa tarkoin tämän eteisvärinän historian. Minähän kerroin. Neurologin naamasta näin, että Kittilän tk-lääkäri, jonka luona olin käynyt vajaa kaksi viikkoa sitten ei saanut häneltä pisteitä. Hän sanoi:”Sinulle aloitetaan verenohennuslääkitys heti, ettei toista kohtausta tule ainakaan täällä”. Parin päivän päästä minut kotiutettiin ja tämän jälkeen olen pärjäillyt suht´hyvin eteisvärinän kanssa.
Jk. Suurin riski eteisvärinässä on aivoinfarkti. Rytmihäiriön aikana veri ei pääse kunnolla sydämestä eteenpäin, vaan sakkautuu, ja kun se lähtee sitten liikkeelle, aivoinfarktin vaara on suuri. Ja näinhän minulle oli tapahtunut. No, loppu hyvin, kaikki hyvin, ja moitiskelin myös itseäni: oliko sen puusavotan loppuun vieminen muka niin tärkeää, etten mennyt polivastaanotolle ajoissa. Vissiin se oli, ja mistä tietää että vaikka olisin mennytkin, olisiko minulle määrätty verenohennuslääkkeitä silloinkaan. Terveyskeskuksissa kautta maan on hyviä yleislääkäreitä kuin myös yleislääkäreitä, joiden vastaanotolle en veisi kipeää kissaakaan. Ehkä se on myös tuurista kiinni. Sattuuko omalle kohdalle lääkäri vai puoskari.
Tuli tuosta antibiootista mieleeni, kun minä loppukeväästä sairastuin, ei ollut kuumetta, eikä oikeastaan mitään muutakaan, jalat vaan alta petti. Se oli ihan tuntematon tilanne, ymmällään olivat lääkäritkin TAYS; n monipuolisissa tutkimuksissa,ainoa vihje oli veriarvossa hiukan koholla oleva tulehdusarvo Lopulta lääkärit sanoivat, että yritetään antibiootilla suoraan suoneen. Se olikin sitten se, eli seuraavana päivänä arvo alkoi laskea ja antibioottia annettiin vielä pari päivää. Lääkäri sanoi, että se oli hiukan harvinainen kuumeeton keuhkokuume ja se kannattaa kunnolla parantaa.
En tiedä sitten, mutta juuri noihin aikoihin minäkin sain toisen rokotteen.
https://oikeamedia.com/o1-165806
Detroitin ABC-televisioasema pyysi facebook käyttäjiltä tarinoita rokottamattomista ihmisistä, jotka ovat kuolleet Covid-19-tautiin, mutta vastauksia tulikin valtavasti kuolemista ja vammoista, jotka ovat johtuneet koronarokotuksesta.
Älä viitsi naurattaa jonkin puuta heinää ”oikeamedian” tiedoilla.
On vaan tosi asiaa että niveliäni on särkenyt heti ekan piikin jälkeen ja seuraavana päivänä se alkoi
Jos joku sanoo hae korvauksia no loppuukos särky sillä jos haen niitä suuresti epäilen sitä
Ja mikä sitten on oikeaa mediaa sekin on aika lalla epä selvä asia terv tepivaari
Valeiden levitys on tyypillinen salaliittoukovaisten tapa koittaa todistaa perättömät väitteensä muka tosiksi.
Uskallan väittää, että ne vastaukset rokotuksen aiheuttamista kuolemista ja vammoista voidaan osoittaa valheiksi, mutta mikään tosiasia ei ääliöiden kaaliin mene.
P.S. On se vaan mielenkiintoista, että suuret julkisesti rokotusvastustajat muuttavat mielensä vähän ennen kuin kuolevat koronaan.
Rokottamattomien sairastumisista ja kuolemista tulee jatkuvasti julkisia tilastoja sairaaloista, mutta eihän totuus salaliittouskovaiselle rokotevastustajalle kelpaa.
Juhak voisin sanoa etten kerro jos asialla ei ole myös totuus pohja mukana mitään valeita julki tuomassani ei ole kaikki täyttä faktaa
Voit sanoa ettei kukaan ole kuollut en ole sellasesta edes kertonut mutta nivelet on kipeinä ja sen tunnen itse
Ja ketkä niitä ääliöitä sitten on kerro julki minulle ei ole muuta vaivaa kun nivelkivut
Jätä nuot kuolleet koska en tiedä niistä mitään enkä niistä ole kertonutkaan
Kaksi piikkiä on saatu ja kipuja ollut n 2 kk terv tepivaari
Jospa koittaisit lukea tekstin ottamatta sitä henkilökohtaisena.
En nimittäin millään tavalla viitannut sinuun ja kirjoitin kommentin Kallolle – en sinulle.
Kaikki kommentit eivät kohdistu sinuun tepi, vaikka niin näytät luulevan.
Eivät varmaan ole minulle kaikki kunhan toin oman asiani selvästi esiin
Mutta eräs sanoi hae korvausta en kuitenkaan usko että se nievelkipu menisi koravuksella pois
En voi kirjoittaa jonkun muun asioista vain omasta tuntemisestani ja kaksi kk on niveliä särkenyt eli haittaa joka päivästä liikkumistani terv tepivaari
https://tapio.blog/kirjoitukset/rokotepassin-avulla-kohti-digitaalista-diktatuuria/
Tämän Tapio Puolimatkan koronarokotekttiisen blogin Seurakuntalainen hyllytti.
Mun puolesta saa kukin tehdä kolmannen piikin kanssa mitä itse haluaa onko tarpeellinen jos jotkut sanoo niin olevan terv tepivaari
”Virallisen” koronatotuuden ja lääkeyhtiöiden lakeijat pyrkivät tietämättömyytensä koko voimalla vaientamaan rokotekriittiset.
Pelaavat eliitin pussiin joko tyhmyyttään tai tietoisesti.
Rokotekriittisyys on aivan eri asia kuin salaliittoteorioihin uskovien rokotevastustajien valheet.
Ne ovat samaa luokkaa kuin sadut siitä, että ruotsalainen sukellusvene teki Estoniaan reiän reippaasti vesirajan yläpuolelle.
Juhak huumoria sekaan mielestäni ne reiät on kaikki nyt vesirajan alapuolella kun vettä on tuolla paatilla n satametriä päällä terv tepivaari
Niinpä ovat, joten se todistaa salaliittoteoriat…
https://oikeamedia.com/o1-162300
Valtamediat eivät ole raportoineet sanallakaan lapsista ja nuorista, joita nämä ”todella turvallisiksi” markkinoidut koronarokotteet ovat vakavasti vahingoittaneet ja jopa tappaneet.
12-vuotias Maddie osallistui vanhempiensa luvalla Pfizerin tutkimukseen, jossa 1100 iältään 12-15 vuotiasta lasta sai todellisen Pfizerin Covid-19-rokotteen.
Rokotuksen seurauksena Maddien keho menetti kyvyn sulattaa ruokaa eikä hän pystynyt enää kävelemään. Vaikka tämä tapahtui jo 20.1.2021 Maddie yhä käyttää pyörätuolia ja häntä on edelleen ruokittava letkulla.
(Artikkeli on julkaistu 9.7.2021.)
On tiedossa, että on ihmisiä, jotka saavat mahdollisesti vakaviakin seurauksia jostain rokotteesta.
Edelleen on tiedossa, että miljoonat ihmiset tätä yhtä kohden hyötyvät rokotteesta.
Valitettavasti ei ole olemassa yhtään täysin riskitöntä rokotetta, koska se riski voi olla jopa rokotteen kantaja-aineissa.
Toisaalta tämä reagoinut ihminen saattaisi kuolla kivuliaasti taudin saatuaan?
Kallon mielestä siis miljoonat ihmiset pitää riskeerata tautiin kuolemiseen yhden mahdollisesti reagoivan sijaan?
Ihmisillä on oikeus saada monipuolista tietoa mahdollisista koronarokotteen haitoista/vaarasta.
Vai onko miljoonien ihmisten riskeerattava terveytensä koronarokotteella, jotta lääketehtailla menisi hyvin ja eliitillä vielä paremmin.
Ihmisillä on oikeus saada tietoa – ei paskavalheita ja salaliittoteorioita .
Tietoa mahdollisista haitoista on jaettu julkisesti koko ajan.
Kun tiedot mahdollisesta veritulppariskistä todettiin, se julkistettiin samantien, kun jonkinlainen varmistus riskistä oli saatu.
Myös muista mahdollisista haitoista on tietoa julkistettu koko ajan, joten on ihan ihmisen oma vika, jos ei niitä julkistettuja tietoja lue.
edelleen – mljoonien ihmisten pelastaminen sairaudelta tai kuolemalta sen vuoksi on riittävä peruste rokotuksille.
Jos ei ota rokotusta ja altistaa itsensä taudille ja mahdolliselle kuolemalle, ei ole rokotuksen syy ja seuraus on ihmisen oman valinnan syytä.
Siihen ei enää tarvita salaliittovalheita plottelemaan ihmisiä.
JuhaK väittää kommentissaan, ”että tietoa mahdollisista haitoista on jaettu julkisesti koko ajan”.
Miksi sitten tuossa Oikea median julkaisemassa artikkelissa 9.7. ”Kokeelliset koronarokotteet aiheuttaneet teini-ikäisille vakavia vaurioita ja jopa kuolemia”, sanotaan ensimmäisessä virkkeessä näin:
”Valtamediat eivät ole raportoineen sanallakaan lapsista ja nuorista, joita nämä ”todella turvallisiksi” markkinoidut koronarokotteet ovat vakavasti vahingoittaneet ja jopa tappaneet.”
Julkaiseeko Oikea media sinun mielestäsi valheellisia juttuja/artikkeleita?
Kyllä.
Sen sepustelijat eivät välitä julkisesti esitetyistä todisteista, vaan luottavat pääosin salaliittovalheisiin ja sivuuttavat julkisesti esitetyt todisteet.
En näe edelleenkään mitään todisteita siitä, että Oikea median 9.7.2021 julkaisema artikkeli ”Kokeelliset koronarokotteet aiheuttaneet teini-ikäisille vakavia vaurioita ja jopa kuolemia” , että ko. artikkeli sisältäisi virheellistä ja väärää tietoa.
Ei ole pienintäkään todistetta, että se olisi totta, joten se siitä roskasta.
En jaksa tuota typeryyttä enempää jauhaa, joten pidä hyvänäsi.
Ettei ole pienintäkään todistetta, että se olisi totta, joten se siitä roskasta.
Hyväksyn selittelyt, koska tiedän että puhut palturia.
https://www.reuters.com/world/europe/italy-halts-astrazeneca-vaccine-under-60s-after-teenager-dies-2021-06-11/
Tapaus Camilla Canepa 18-vuotias. Kuoli saatuaan Astra Zenecan covid-rokotteen.
https://www.foxnews.com/media/ohio-woman-daughter-covid-vaccine-reaction-wheelchair
Tapaus Maddie de Caray, joka on joutunut rullatuoliin saatuaan Pfizer covid-rokotteen.
https://nypost.com/2021/07/05/michigan-boy-dies-in-his-sleep-three-days-after-getting-vaccine/
Taoaus Jacob Clynick, 13-vuotias yhdysvaltalaispoika, joka kuoli saatuaan Pfizerin covid-rokotteen. Poika kuoli kolme päivää myöhemmin kun oli saanut koronarokotteen toisen annoksen 13.6.2021.
https://thecovidblog.com/2021/05/05/kamrynn-thomas-16-year-old-wisconsin-girl-dead-11-days-after-experimental-pfizer-mrna-shot/
Tapaus Camrynn Thomas 16-vuotias. Otti Pfizerin koronarokotteen, kuoli 11 päivää myöhemmin.
https://childrenshealthdefense.org/defender/19-year-old-dies-heart-problem-moderna-vaccine/
Tapaus Simone Scott 19-vuotias. Otti toisen annoksen Moderna-rokotetta 1.5.2021. Joutui tämän jälkeen sydämen siirtoon, kuoli 11.6.2021.
Tuli vain mieleen, että kuinkahan monta pseudonyymia ”paroni von munchhausenilla” oikein on?
Eipä sillä, väittelihän kuulemma kuuluisa filosofi ja valistusajan kirjailija paroni Montesquiekin itsensä kanssa kirjallisessa muodossa. Tätä hän ei tehnyt hupsuttelun vuoksi vaan hioakseen havainto- ja ajattelukykyään.
Että miten tämä liittyy aiheeseen? En tiedä, mutta koska kyseinen ajatus nousi mieleeni jostain alitajunnan syövereistä, kai se jotenkin liittyy.
Monta ihmistä o kuollut rokotteen saatuaan, mutta ei siihen rokotteeseen vaan aivan eri syyhyn rokotteesta huolimatta.
Salaliittopellejen mielestä mikä tahansa syy kuolemaan johtuu rokotteesta, vaikka tieteellisesti ei mitään yhteyttä niiden välillä voida osoittaa.
Kuten todettu, Estonian reiän vesirajan yläpuolella aiheutti sukelluksissa ollut ruotsalainen sukelluvene, joka mitä ilmeisimmin Estonian upotettuaan poistui paikalta onnistuneesti ja kykeni pitämään törmäyksen salassa…
Jos pellepelottomat olisivat ennen, ja koska vain uskoneet ”viralliseen totuuteen” ja sitä peesaaviin opportunisteihin, eläisimme yhä kivikautta.
Ei tarvitse uskoa sokeasti kaikkeen, mutta tieteellisesti tutkitut seikat ohittavat mennen tulle salaliittopellejen sadut ja valheet, mitkä eivät perustu tutkimukseen vaan keskinäisiin juoruihin.
Enempää salaliittopellejen typeryydestä hyödytöntä jänkkäämistä viitsimättä.
Muutamia aikoja taaksepäin kielteisen arvolautauksen sisältävä leimasana Suomessa oli ”neuvostovastainen”. Sillä pyrittiin vaientamaan kritiikki kuin kritiikki, ja sillä sanalla oli myös käyttöä keskusteluissa, jos halusi todistella niin kuin sofistit. Sofismi: Viimeinen sana piti saada vaikka totuuden ja oikeamielisyyden kustannuksella.
Nykyään tehokkain leimasana lienee ”rasismi”. Koska se on kuitenkin aika lailla kulahtanut paljosta käytöstä, on tämä ”salaliittouskovaisuus” aika jämäkkää tavaraa, siis aikansa.
JK. Sofistit olivat antiikin Kreikassa kierrelleitä viisauden opettajia. He harjoittivat paljon dialektiikkaa ja opettivat maksua vastaan retoriikkaa ja muita taitoja, joita vapaat miehet tarvitsivat voidakseen osallistua poliittiseen elämään. Sofistit voidaan lukea esisokraatikkojen joukkoon.
Sofistit olivat alun perin arvostettuja opettajia. Nykyään sanaan liittyy kielteinen merkitys, joka vihjaa, että sofistit käyttivät loogisesti epäpäteviä argumentteja, jotka vain näyttivät päteviltä taitavien retoristen menetelmien ansiosta. Tämä ei kuitenkaan todennäköisesti täysin vastaa alkuperäisten sofistien näkemyksiä, paitsi siinä, että he opettivat retoriikkaa. Sofistien työn objektiivinen arviointi nykyään on vaikeaa, koska heidät tunnetaan lähinnä heidän vastustajiensa, pääasiassa Platonin ja Aristoteleen, kirjoitusten kautta. Nämä perivät sofistien vastustuksen Sokrateelta. Wikipedia.
https://www.magneettimedia.com/yhdysvaltojen-cdc-tilastoi-koronarokotettujen-kuolemat-rokottamattomiksi/
Yhdysvaltojen CDC tilastoi koronarokotettujen kuolemat rokottamattomiksi.
https://www.partisaani.com/news/tech/2021/10/04/youtube-kieltaa-kaiken-rokotevastaisen-materiaalin-alustallaan/
Videopalvelu Youtube kieltää kaiken ”haitallisen rokotesisällön” alustallaan.
Tähän kuuluu myös väitteet siitä, että rokotteet olisivat tehottomia tautien leviämisen estämiseksi.
Juutalaisomisteinen Youtube on myös aiemmin kieltänyt kaiken valkoiseen nationalismiin liittyvän materiaalin levittämisen alustallaan.
Rokotevastaisia on moneen lähtöön.
Yksi rokotevastainen väittää: ”Koronarokotteeseen on pantu mikrosiru, jotta rokotettuja ihmisiä voidaan seurata ja tarkkailla yötä päivää.”
Toinen henkilö taas sanoo: ”En ole rokotevastainen, mutta koronarokotteeseen suhtaudun varauksella. Rokote on kehitetty kiireessä ja rokotteen mahdollisia haittavaikutuksia ei ole tutkittu kunnolla.”
Ja loput ovat muuten vaan vastaisia, mutta tehohoito kyllä kelpaa kaikille, kun sairastutaan koronaan.
Pointti tuossa Youtube-uutisoinnissa on se, että Youtube rajoittaa sananvapautta.
Ei ole sananvapauden rajoittamista estää puhtaat valheet ja perätön disinformaatio.
https://mielenihmeet.fi/sietamaton-tarve-olla-aina-oikeassa/
On ihmisiä, joiden mieli on aina asettunut määrätietoisesti ”olen oikeassa ja sinä olet väärässä” – tyyppiseen asennoitumiseen.
Heidät luokitellaan ihmisiksi, joilla on suuret egot ja hyvin vähän empatiakykyä. He ovat erikoistuneet jatkuvien kiistojen aiheuttamiseen ja ovat taitavia ammattilaisia horjuttamaan harmoniaa kaikella tavalla.
JuhaK kommentti poistettu. Syynä asiattomuus.
JuhaK kommentti poistettu. Syy: sokea auktoriteettiuskovaisuus (ainakin korona-asioissa) ja solvaava kielenkäyttö.
https://www.partisaani.com/news/business/2021/10/05/selvitys-rokotteita-kauppaavat-laakeyhtiot-korruptoivat-euta-vahintaan-kymmenilla-miljoonilla-vuosittain/
Korruption vastainen kansalaisjärjestö Corporate Europe Observatory (CEO) on tutkinut, kuinka suuria rahasummia monikansalliset lääkeyhtiöt käyttävät vuosittain EU-poliitikkojen lahjontaan.
Ilmiö on erityisen ajankohtainen siksi, että monien poliitikkojen vaatima rokotepakko hyödyttäisi erityisen paljon poliitikkoja rahoittavaa lääkebisnestä.
CEO:n mukaan suuret lääkeyhtiöt käyttävät vuosittain vähintään 36 miljoonaa euroa lobaamiseen EU:ssa. Todellinen luku on CEO:n mukaan kuitenkin huomattavasti korkeampi. EU:n tehottomat läpinäkyvyyssäännöt ovat mahdollistaneet sen, että suuri osa lobbausrahoista pysyy kokonaan salassa, joten korruption todellista mittaluokkaa ei tiedetä.
http://www.elinahytonen.fi/2021/07/me-teimme-suuren-virheen/
Kanadalainen immunologi ja rokotustutkija tri Byram Bridle sai japanilaiselta valvontavirastolta käyttöönsä Pfizerin biodistribuutiotukimuksen. Tutkimus, jota ei ole ennen julkistettu, paljastaa, että covid-19-rokotteisiin liittyy hälyttävä ongelma.
Rokotteiden kehittäjät ovat olettaneet, että niiden mRNA jää suurimmaksi osaksi pistoskohtaan ja sen lähiympäristöön. Pfizerin tutkimusdata kuitenkin näyttää, että rokotteen mRNA ja siihen liittyvä piikkiproteiini leviävät laajalti kehoon jo muutamassa tunnissa.
Tämä on vakava ongelma, koska piikkiproteiini on toksiini (myrkky), jonka on osoitettu aiheuttavan sydän ja verenkiertoelinten sekä hermoston vaurioita. Sen toksisuus ulottuu myös suvunjatkamiselimiin, ja Pfizerin biodistribuutio-data osoittaa sen kertyvän naisen munasarjoihin.
En ole ottanut ensimmäistäkään k-rokotetta. Enkä aio ottaa mitään rokotetta enää. Edellisestä rokotuksesta on noin pari vuosikymmentä aikaa. En ole sairastellut paljoa. Tulee silti olemaan mielenkiintoista kuinka moni aikoo ottaa kolmannen koronarokotteen.
Minä otan kun aion mattkustella ilman rokotetta niin ei vois tehdä terv tepivaari
Mihin täältä ovat kommentit kadonneet? Niitä piti olla 68 kpl.
Kettuko vei ja mättäällä söi?