Olen pitkälti sitä mieltä ku toiset sanoo että se olisi muka hulluutta eihän se oikeasti sitä ole
Mielestäni asia menee lähinnä tyhmyyden piikkiin joka on hulluudesta seuraava huonompaan suuntaan
Olen katsellut mitenkä toiset vie lastaan takaritsillä talvisella liukkaalla tiellä tuleeko mieleen jos hän kaatuu
Mitenkä käy molemmille varmuudella ainakin murtumia tulee mutta siinä voi mennä myös henki
Kun sattuu kaatuun sen ainoan auton alle ja autoon on n metri mitä voi autoa ajava tehdä no ei mitään
mutta tuota on aika paljon nykyään mistä lienee tullut tuo harrastus ja vaikka olen ajanut kesä aikaan sellasia km määriä jota toiset ei aja edes autollaan
En silti ajanut Suomessa talvi aikaan polkupyörällä ulkona
Nyt on tulut parannusta valojen suhteen ja vihdoinkin on aatu taaksekkin punaiset valot
Niissä ei pidä olla vaan mitään vilkkuvaa niistä monasti luulee että se on silloin suuntaa antava signaali takaa tulevalle
Suunnistajan valot taas ei oikeasti tienpäälle kuulu vaikka niissä tehoa onkin kun pää pyörii minne se haluaa ja valo ei ole aina eteen päin suunnattuna seommoro tepivaari Kirjoitti Teuvo Mast
Kouluaikana ajelin pyörällä oli pakkasta kuinka paljon vaan ja kesärenkailla. Huh, nyt ei kävisi mielessäkään. Nykyään on nastarenkaat ja systeemit.
Joo niin sitä tuli tehtyä en vaan enää aikuisena ja kaatuminen on se joka ensin tulee
Mulle tuli hulluimpina vuosian n 20 000 km vuosi tasolla en tosin tehnyt sitä talvi kausina silloin ajeltiin muualla
Lähinnä etelässä terv tepivaari
Jos kypärä suojaa päätä, niin esimerkiksi lonkka voi murtua.
Pari vuotta sitten yritin pyöräillä tiellä, missä oli lunta jäisten urien päällä. Pari kertaa tuiskahdin niin nopeasti nurin, etten olisi kissaa ehtinyt sanoa. Lonkka tuli kipeäksi. Onneksi ei sentään murtunut.
Kolme vuosikymmentä sitten pyöräilin tiellä, missä sileä jää oli paljas. Takaa tuli auto ja väisti liian jyrkällä kaarrolla alkaen luistella puolelta toiselle päätyen katolleen korkeassa tien luiskassa. Kuljettajalle ei tullut vaurioita, tuskin paljon autollekaan. Ei ollut puhelimia. Onneksi kilsan päässä oli baari, josta soitin apuvoimat paikalle auton nostoon.
Silloin ei ollut vielä takavalopakkoa. Valo olisi voinut saada loivuutta väistöliikkeeseen.
No kolme vuosikymmentä sitten autoja oli vähemmän kuitenkin nyt kun perheessä on helposti kolme neljä autoa terv tepivaari
Jos se pikku fiiatti on juuri kohdalla ei kypärä paljon auta hajalle menee kun munan kuori ja kaikki muut ruhjeet siinä mukana tuee terv tepivaari
vm 2016 FIAT 500 , yes
No kyllä se sen verran painaa että sillä saa fillaristin pään muusiksi
No mulla on Honda civic terv tepivaari
Muksuna ajeltiin hankikantosilla pitkin peltoja. Hyvinhän se onnistui, sitten joskus hanki pettikin ja etupyörä perhana painui puoli metriä.
Samaa olen tehnyt ja oli se kokemus kun etupyörä uppos napaansa myöden lumeen ja kulkuset jäikin sinne putken kanssa litistykseen arvaa tuntuko
oli pikkunöösillä raahaamista fillaria melkoisen kaukaa pellolta pois
Mutta siellä ei ollut muuta liikennettä joka olis päälle tullut muualla sekin on mahdollista terv tepivaari
Talvipyöräily on mahdollista vain rajatauilla alueilla kaupungeissa eli hoidetuilla pyöräteillä ja sielläkin varauksella. Aika karmeaa touhua seurata ihan pyöräteiden vieressä. Ja erityisesti aamu ja iltapimeällä osalla ilman valoja.
Meillä on tullut tänä talvena valoja aika paljon lisää kun tuli tui tuo perävalo mutta kyllä pimeitä on aivan riittävä määrä liikaa yksikin
Mutta aamulla kun lähden kauppaan en joka aamu mutta silti usein naapuri taloista lähtee naisia pyörillään päivä koteihin ja töihin
Lapsi istuu takaritsillä ja kulkevat aika vilkasliikenteistä katua aina tulee mieleen entä jos kaadut olette molemmat auton alla
Moelestäni ei ihan ole oikein toisilla se vaan pakko kun palkka ei riitä elämiseen tuo nysse veisi aika paljon rahaa kk terv tepivaari
Minulla toimii vallan mainiosti tuo Pashleyn sähköavusteinen kolmipyörä. Aina pysyy pystyssä, tilanteessa kuin toisessakin.
No Kalle sullahan onkin kolme pyörää alla tuskinpa se ihan helpolla kaatuu terv tepivaari