Minulla on mittarissa nyt 21.2 astetta miinuksella tuntuu ihan oikealta talvelta vaikka en siitä kyllä pidä kun nyt on pakkasen aika
Nin siitäkin voi nauttia nyt vaan pitää pukea lämpöisemmin kun ulos menee jopa roska pussin vieminen voi toisilla kuten myös itsellä vaatteet vaihtoon
On sen verran pitkä matka roska molokille no näin nopeasti ilman ala voi muuttua silloin kun se sitä aikoo tehdä
Kävin autolla ja laitoin käymään ei ollut lainkaan epä selvää lähtikö no lähti ei edes nikotellut ja lohko lämmitin on aamusella päällä
Elikkä kylmä käynnstys se oli no kun virtapuoli on kunnossa autohan käynnstyy aika helppolla
Mulla on lohko ja sisäilman lämmitin päällä n 2100 w puhaltaa sisään lämmintä klo 05:45-07:45 kun usein jossa lähdenkin sillä liikkeelle aamusella
On muuten kiva lähteä lämpöisellä autolla jossa sisällä onkin n 20 astetta plussalla
Ei ole rattikaan kylmä voi ohjastaa ilman kintaita seommoro tepivaari kirjoitti Teuvo Mast
Tuntuu olevan vielä nousussa nyt 22.1 astetta miinuksella luntakin on aika hyvin saas nähdä kuinka pitkään näitä kelejä pitää terv tepivaari
Tuntuu olevan vielä nousussa nyt 22.1 astetta miinuksella luntakin on aika hyvin saas nähdä kuinka pitkään näitä kelejä pitää terv tepivaari
Taloyhtiössä voi sisälämmitysteho olla rajoitettu esimerkiksi 750 vartion, jotta ryhmävaroke ei laukea.
Vielä lienee taloyhtiöitä, joiden tolpissa ei ole autokohtaista kelloa. Tällöin ryhmävarokkeen laukeaminen on varsin mahdollista, kun usean auton lämmitys menee päälle yhtä aikaa.
——–
Joidenkin lohkolämmittimien mukana tulee vihreitä jäykän puoleisia kaapeleita, joiden johtimet murtuvat kovalla pakkasella pistokepäästä.
No mulla ei ole mitään sellasta joka laukasee virran ja johto on mustaa kumikaapelia e ainakaan vielä ole jäykistynyt terv tepivaari
Nyt on päälle 25 pakkasta ja nousee edelleen.
Mulla on nyt pakkasta 22.9 terv tepivaari
Kymmenisen vuotta sitten taisi Tampereella olla lähemmäs kaksi viikkoa putkeen yli 30 astetta pakkasta. Loisteputket eivät enää syttyneet pihavaloissa vaan toimivat kuin diskossa. Säästölamput syttyivät ja paloivat himmeinä.
Noin oli siitä on nreilu kymmenen vuotta terv tepivaari
Meillä on nyt aamulla – 26 pakkasta, ei yhtään tunnu mukavalta. Enkä kyllä autoa kiusaa, kun ei ole ihan pakko.
Tepi, seuraa sitä takaluukun kannen painoa, sinne on taipumus kertyä jäätä. Sisälämmitin puhaltaa lämmintä ilmaa, joka muuttuu luukussa vesipisaroiksi ja jäätyvät aikaa myöten kanteen. Joskus nähnyt kansia, jotka eivät pysyneet pitelemättä ylhäällä.
Olen kyllä jäästä tietoinen ja sitä tulee aina kun käytät sisälämmintintä se vaan pitää rspata aika ajoin pois muuten mulla ei ole lainkaan painava ja ei ole kaasupumppujen varassa
Jotenka en luota noihin jousiin joka sitä keventää
Mutta hetken kun pitää takapenkin selkä nojaa auki asennossa jää lähtee helposti pois terv tepivaari
Meillä nyt on miinusta 23 astetta katsotaan mtä se on sitten päivällä ja huomenna terv tepivaari
Samaa tasoa Pyynikillä – 22. Anturin häntä roikkuu, korkealla ikkunasta ja alakerroksien ikkunat falskkaavat lämpöä aina pari astetta nostaen.
Hallissa auto piuhassa, joka lämmittää ajastimen säädön mukaan tasan 2 tuntia moottorin ja sisätilat.
Säälittää nuo kadun varrella, pöykkyjen keskellä kaivelijat, jotka tekevät tuulilasiin kurkistusreijän ja menoksi.
On se totta, että ei noita kadunvarsipysäköijien autoja kateeksi käy, toisaalta; ei meilläkään mitään autotallia ole. Lumisateella pressu päälle ja aamulla lämmittimet puhaltamaan, meillä on 16A sulakkeen takana ulkorasiat, riittää muuten pieneen hitsaustarpeeseenkin.
Kyllä autolle katos on se paras joka suojaa …
Niilo on toki mutta ei niitä Talleja ihan kaikilla ole mulla on ulkopaikka mutta oma ruutu kuitenkin ei tarvii kadun varteen jättää kolhittavaksi terv tepivaari