Ajat muuttuu mutta meininki pysyy samana …”ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta hiijohoi, nyt on miehet puuta, laivat ovat rautaa, hiijohoi, hiijohoi…”
(Kuva: ATI)
Sopivan mansellismielinen blogialusta
Ajat muuttuu mutta meininki pysyy samana …”ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta hiijohoi, nyt on miehet puuta, laivat ovat rautaa, hiijohoi, hiijohoi…”
(Kuva: ATI)
Viidettä päivää karilla. Tässä nähdään että strategisesti vaarallinen paikka ja uskomattoman helppo pistää tulppa siihen ettei mikään liiku, sattumaa, minä kun en usko sattumiin,,,
Luulisi että siinä olisi helppo ajaa suoraan, mutta ehkä kapteeni kyllästyi ja alkoi tehdä pientä siksakkia.
Japanilainen kuski…heillä on kumminkin jonkinlainen kunniakäsitys..voi olla kotio tulo veikeetä….
Mitenkäs se grasy meni Tukholman edessä kun tuli ohjauslaitteisiin vika no meni rantaan kun ohjaus ei totellut minnekkään
Aina on olemassa laitevika monikos tajuaa sellasta eikä tuon kokonen paatti niin vaan pysähdy terv tepivaari
Tähän mennessä ei asiassa ole kertaakaan vedottu laitevikaan, vaan pelkästään tuuleen, joten turha jossitella.
Joku muni ja se siitä.
Ei olla mutta täysin mahdollinen se kuitenkin on ei kaikki ole aina jonkun munimista terv tepivaari
Niin kauan kuin laitevikaa ei edes esitetä, jäljelle jää vain muniminen eikä se ennen todistettua laitevikaa miksikään muutu.
Kerroin mitkä voivat viedä laivan karille en mitään muuta mutta eipä anna aihetta enempiin tässä episoodissa terv tepivaari
Muuten tuo grasy meni myös tuulen viemänä rantaan mutta todellinen syy oli kun ohjaus ei toiminut
Tämä tästä täällä asian tuntijat jotka tietää mitä tapahtui mutta enpä ala moiseen spekulointiin
Jotenka tämä tästä terv tepivaari
Jossakin syytettiin hiekkamyrskyä. Näkyvyyskin on saattanut kadota.