Kun tuon Volvon ostin, en oikeastaan aivan täysin ymmärtänyt, mitä oikeastaan tulikaan ostettua.
Vaan kun vahvasti ilmeni, että pakko meillä kaksi autoa on olla. Siis tuo Volvo tuli ostettua.
Päivääkään en ole ostostani katunut, tyytyväinen olen ollut. Se tuo V70 tarjoaa sellaisen määrän lisätoimintoja, etten ole tullut edes ajatelleeksi. Mm peruutustutka, uskomattoman kattava, monia muitakin toimintoja joita en edes uneksinut tarvitsevani. En hankintaani erityisesti hehkuta, kuitenkin, olen erittäin tyytyväinen ajokkiini.
Jos on hyvin pidetty niin Volvo on hyvä, itselläni on jo neljäs Volvo.
Kolmas Volvohan minullakin, tämä vaan on ensimmäinen henkilöauto.
Tämä Volvoni ei juurikaan uutta häpeile, ajettu nyt pikkuisen päälle 190 000km, niin sisältä kuin päältäkään ei juuri käytön jälkiä näy.
Korjauksista ja huolloista katkottomat dokumentit.
Kaverini osti juuri vuotta vanhemman V70:sen, ajettu 570 000km; maksoi 3500€, kertoili olevansa tyytyväinen autoon.
Kyllä Volvo on auto ja turvallinen muutoinkin itsellä ei ole ollut ainuttakaan ajanut tosin olen niitä mukavan jämäkkä peli liikkumiseen terv tepivaari
Eilen Hallituskadulla pörryytteli uuden kiiltävä, kromipuskurinen punainen Amazon. Oli kuin pakasta vedetty, paitsi Abarth-putken pää pilasi ulkonäön alkuperäisestä. Tjli nostalginen tunne !
Kestäähän Volvo, jos pitää kunnossa.
Olipa auto mikä hyvänsä ylläpito on aina se numero yksi sillä saa autyolle vuosia lisää
Suomessa on väärä asenne sanomalla no se on jo niin ja niin vanha ja juuri silloin tulee tuo ylläpito tärkeäksi
Mutta sama pätee lähes kaikkiin ajoneuvoihin terv tepivaari
No, tulihan annettua Keskusautohallille tehtäväksi tarkastaa koko auto; korjata/uusia tarpeelliset viat.
Hommahan tehtiin; eilen sain auton korjattuna, yllättävän iso lasku vaikka mitään perustavanlaatuista vikaa ei ollut. Isoin kohde oli vasemman puolen sisempi tutka; uusittiin, sitten kaikenlaista pienehköä, jarrupalat etuakselille, kuten jarrulevytkin.
Kaiken kaikkiaan summaa kertyi 1230,00 €. Maksettiin ja nyt luulisin autolla olevan melko huoletonta ajoa vuoden verran, saas nähdä.
Ihan kohtuullinen, kun jarrulevytkin vaihdettin. Suomessa ei ole enää palvelua, joka höyläisi(sorvaisi) levyjen uurteet pois.
Suurimmat menot muodostuivat; etulevyt ja palat, n 450€, pysäköintitutkan anturi 180€, sitten niitä pikkuhilppeitä.
Kokonaisuudessaan työt ja osat muodostivat melko puolet ja puolet.
Noita sorvauksia en suosittele mutta kyllä pienet urat on silti eri tuulettaville levyille en suosi
Koska ne menee aika nopeesti ohuiksi ja jarruttaessa ne kuumenee melkoisen määrän
Ja silloin ne voi hyvinkin mennä ns mutkille jos niin käy auto kuljettaja on silloin vain matkusytaja ja auto tekee mitä itse haluaa
Vaarassa on muut tiellä olevat Ja kyllä noihin mm levyihin menee rahaa melkoisesti samoin muihinkin auton hillitsimiin
Kannattaa hiuka tutkiä paloja kun vaihtaa kesä ja talvi renkaita ettei palat mene ns tappivaiheeseen se ne urat tekee terv tepivaari