https://www.is.fi/autot/art-2000007799560.html
”Miksi ”Ilmastopolitiikan pyöreässä pöydässä” ei ole mukana autoilijoiden edustajaa?
Liikenteen massiivisten päästövähennyksien hyväksyttävyyttä pohditaan ja valmistellaan ilman autoilijoiden edustajaa.”
Mielenkiintoista, että jollain tavalla suoraan ”luononsuojeluun” tai päästöjen vähentämiseen liittyviä jäseniä on 7 ja ”asiantuntijoista” kaikki ovat suoraan tätä agendaa ajavista organisaatioista.
Tavoite lienee, että soraääniä ja kannanottoja arvostelevia kommentteja ei pääsisi tulemaan.
Hieno toimintatapa hallituksella, mutta ei yllätä.
Onhan siellä HSL ja kaikki itsessään, jotka autoilevat. Ssma koskee asumista eli kaikki kuitenkin edustavat asumista itse.
Juu, onhan siellä yksi ja toinenkin, mutta eipä silti yhtään autoiluun ammattimaisesti liittyvää tai autoilijoita selvästi edustavaa.
HSL on taas poliittisen päätännän juoksupoika, mikä aika usein kannattaa yksityisautoilua vaikeuttavia päätöksiä.
Valitsemalla oikeat asiantuntijat saadaan haluttu loppupäätelmä!
Ei Helsinkissä tajuta liikkumista maakunnissa siellä on oma auto aivan välttämätöntä ei se mikään näyttely kalu siellä ole
Koska julkista kulkua ei siellä ole mutta senhän sinä varmaan oletkin huomannut jo terv tepivaari