Eilen kun latasin ottoautomaatilla kympillä puheaikaa, niin minun piti saada 10 euron bonus-lisäetu jonka saa joka neljännellä latauskerralla. Mutta tuli kuitenkin vain se kymppi. Otin yhteyttä saunalahden asiakaspalveluun ja yhdistivät minut saunalahden tekniseen neuvontaan. Neuvoja tarkisti koneelta lataushistoriani ja myönsi että virhe oli tapahtunut siellä päässä ja sain korvaukseksi vaivasta 20 e lisää puheaikaa, eli nyt minulla on sitä lähes 30 eurolla. Kannatti olla tarkkana.
Niin kannattaa siitä on pelkkää hyvää aina tiedossa kun vielä kykenee tisentekemät virheet terv tepivaari
Ainahan se kannattaa jopa kaupan kassalla tarkastaa mitä on ostanut ja mistä on laskutettu. Minulta se vaan jää tekemättä, mutta ei kauppias sitä tiedä.
Pentti, sama ongelma minullakin, ei tule tarkastettua kuittia, vaikka se pitäisi tarkastaa. Ei tule aina katsottua edes loppusummaa, vaan maksan suoraan. Ei saisi luottaa toisiin, myös inhimillisiä virheitä sattuu.