Jatkuu ja jatkuu vaikka sen piti päättyä eilen 21
Pitäis päästä siirtämään rahaa verkkopankissa.
Nyt suoraansanoen kyrsii ja pahasti.
Sopivan mansellismielinen blogialusta
Jatkuu ja jatkuu vaikka sen piti päättyä eilen 21
Pitäis päästä siirtämään rahaa verkkopankissa.
Nyt suoraansanoen kyrsii ja pahasti.
Ja pankkiin vain ajanvarauksella….
Kortilla maksu toimi normaalisti ja verkkopankki klo 10.
…ja ihan turvallisuussyistä johtuen ja vielä suositellaan ”maskiakin”.
Virossa se oli vakiokäytäntö jo viime vuoden puolella – ei haluttu levitettävän koronaa jonoissa.
Eipä taida olla vakiokäytäntö. Katselin eilen pariakin kuvaa Rotermanin korttelista, naistenpäivän kukkamyynnistä; toisessa kuvassa ei siellä asiakasjonossa ollut maskia kenelläkään.
klo 12.15
Kirjautuminen toimi, mutta —
Jotain meni vikaan. Yritä uudelleen.
Katko Nordean pankkipalveluissa
Valitettavasti eilen alkanut palvelukatko on huomattavasti pitkittynyt. Päivitämme tietoa heti, kun palveluita saadaan jälleen asiakkaiden käyttöön. Olemme erittäin pahoillamme tilanteesta.
Mitäs tästä pitäisi ajatella?
*
https://www.tivi.fi/uutiset/tv/3341ecea-14eb-49d2-a341-654987e35bcb?ref=newsletter:2fe4&utm_source=Tivi_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Tivi_Uutiskirje
25.2.2021
Nordea ulkoistaa it:nsä ydintehtävät Intiaan: yt-tulos vaikuttaa yli 260 työntekijään
Nordea ei ole tehty yksityisasiakkaalle, liikepankki. Oltiin aikoinaan asiakkaita mutta niin tympeeksi meni touhu ja henkilökunta supistettiin jo silloin minimiin ja sen kyllä huomasi.
Juu, lakkasin kuskaamasta ”hiekkaa lattialle” siinä vaiheessa, kun Tampereelle jäi yksi ainoa kassapalvelukonttori, missä 12 palvelupaikasta 10 oli sijoitus-/laina-asiakkaille, joita juurikaan ei konttorissa näkynyt , ja ”neidit” puuhastelivat jotain laitteillaan samaan aikaan, kun kahteen jäljellä olevaan kassapaikkaan oli tyypillisesti 10 ihmistä jonottamassa.
Olen ajatellut vaihtaa s-pankkiin jo nordean palvelumaksun vuoksi.
Ihan hyvä pankki Nordea on, pankki jossa minä en ole käynyt fyysisesti ainakaan kymmeneen vuoteen. Juuri äsken kyllä maksoin laskujani ja toimihan se, piti hetken ihmetellä kun olivat täysin uusineet mobiili- ja verkkopankin. Hyvin toimi kun pääsin taas jyvälle.
Kokemuksia muistakin pankeista on, mutta valitettavasti erittäin huonoja, Nordeassa onkin sitten oltu monen eri nimen aikana.
Tänne onkin joku, varmaan pankin virkailija laittanut linkin, uutisesta Intiaan ulkoistamisesta. Minä olen ollut aikanaan, muutama vuosikymmen takaperin, yrityksessä jonka koko maksuliikenne oli ohjattu Intiaan. Ei siis mikään uutinen, eikä mitenkään poikkeuksellista.
Eipä ole tullut vaihdettua pankkia. Olin KOPn asiakas ja jouduin PYPn asiakkaaksi ja sitten aikoinaan Nordean asiakkaaksi – ihan tahtomattani. Ei ole isompaa valittamista – tämän huoltokatkon tyrivät kyllä perusteellisesti.
Juhani, tässähän oli se Merita siirtymänimi jonkin aikaa. Kyllä KOP tuttu on minullekin, sen jo aikanaan Helsingissä valitsin pankikseni.
Eivät ne Nordean herrat kerro ihan koko totuutta, kyseessä ei ollut pelkästään huoltokatko,kokonaan uusivat netti- ja mobiilipankin. Varsin erikoinen ulkoasu mielestäni. Se remontti oli vaiheessa vielä tänäänkin.
3 vuorokauden katkos pankilta…😄
Punikkipankkien asiakas en ole ollut missään vaiheessa – eikä se ole mahdollista jatkossakaan.
Monen nimisiä pankinnimiä olen kyllä nähnyt mutta tuo Punikkipankki kyllä on vilahtanut ohi. Suuri aukko sivistyksessäni on kun en ole havainnut, että pankkikin voisi olla poliittisesti leimautunut, olisikohan jopa jonkin puolueen pankki?