Koko maailma on antureita väärällään vaan eipä ollut Honda civicciin sopivia ne vaan oli ns kortilla
Asian ydin oli siinä että tuon mallin anturit olivat loppuneet eikä niitä enää valmisteta
Hintaa antureille kyllä tuli ihan riittävä määrä eikä niiden asennuskaan ihan halpaa ollut
Hintaan varmaan nosti se että ne piti samalla myös kuitata vika listoiltaan ja sitä oikeutta ei ihan ole kaikilla
No nyt Honda kehrää taas kilometrejä seuraavan vuoden ajan joita ei ole vielä mittarissa liian kanssa 154 000km nyt mittarissa
Kone huollettuna sen kilometrit ovat halpoja samoin muutkin hallinta laitteet kunnossa
Mutta kyllä voi sanoa että tuli työvoitto ja vaikka hondalla onkin ikää nyt 21 vuotta se voi sanoa olen vanha mutta velaton
Taikka niinkin en ole tien tukkona missään seommoro tepivaari Kirjoitti Teuvo Mast
Vikakoodien kuittaus onnistuu aika monelta.
Minullakin on omiin autoihini laitteisto vikakoodien katsomiseen ja kuittaamiseen.
Toki niillä pystyy tekemään paljon muutakin kuten poistamaan turvavyöpiippaukset jne.
No vikakoodien kuittaamnen ei ollut se pääaihio vaan anturit
Niin ne anturit tehtiin minulle yksilö asiana ei niitä saa kaupan hyllyltä noin vaan ja ne tuli japanista hondan tehtaalta minulle tehtyinä varaosina
Mulla ei piippaa turvavyöstä vm on sen verran vanha
hintaa en viitsi kertoa mutta suoraan sanottuna maksoivat ja paljon terv tepivaari
Taatusti maksoivat.
Sitä se varaosahomma on, kun mikään ei pakota yhtiöitä tuottamaan varaosia kymmentä vuotta pidempään.
Juuri näin on ei tarvitse valmistaa ja ne kun loppuu uusia ei kovin helpolla tule terv tepivaari
Niinkuin aikaisemmin ilmoitin Fustin purkaamoketjulta niitä olisi löytynyt vino pino.
Ei Heikki löytynyt näitä noita n 10 vuotta ja sitä nuorempia kyllä löytyi sieltä
Kokonaan eri juttu on niissä purkaamojen antureissa ne ei aina lähde toimiin
Mutta meni aikaa ja loppu leimakin välissä siirtolapulla sain viedä remonttiin ja siitä kadun toiselta puolen se meni mäkeä alas omalla painollaan
Jossa sain leiman elikkä katsastus todistuksen terv tepivaari
Mutta matka jatkuu edelleen loppu päätä ei vielä tullut ja pohjasta päätelln ei tule vielä vähään aikaan terv tepivaari
Autoista hyvä on se joka toimii… olen oppinut.
(se yleensä tarkoittaa että hyvä ei ole volvo, sen olen myös oppinut)
Juuri tuota olen aina pitänyt tärkeimpänä asiana autossa sen toimivuus on paras tae omaan turvaan auton sisällä
Enpä tiedä volvosta mitään ei ole kokemusta niistä mutten sitä turvattomana pidä terv tepivaari
-96 vuodesta lähtien minulla ollut 7 Volvoa, 1 mersu välissä, joka oli aivan susi! Nytkin on Volvo ja on kyllä mersukin, mutta bussimalli, ei aivan viaton sekään.
Kaikissa autoissa on omat syntymä vikansa mulla oli yksi Audi Jossa sähköpuoli ei toiminut kun viikon sitten se sama vika pomppas esiin
Lopuksi poltti sitten itse itsnsä teki ns itse murhan no pääsinpä mieliharmistani
Kyllä itse katson näitä uusia automerkkejä varmaan tarkemmin terv tepivaari
Volvo ei itseasiassa ole lainkaan yksiselitteinen käsite. Moottorivalmistajiakin on useita.
Volvoa tehdään Kiinassa, Intiassa, Malesiassa kokoonpanotehdas, V40 malli valmistetaan USA:ssa Fordin koneella, jne.
Meillä on ollut yksi Volvo, 2,4 bensiini; todella hyvä auto.
Monet Volvot on varustettu Renault-koneella, siis varsin kirjava on vaihtoehdoiltaan tuo Volvo.
Minä en ole ollut merkkiuskollinen, koska monia ja taas monia pirssejä on tullut kokeiltua aina Lotuksineen ja meikäläiselle hiukan ahdas F-3.
Käyttövarmin useine kokemuksineen on ollut Saab 9-3 ja 9-5. Toiseksi Citroen Xantia ja C3. Historiassa tietenkin Amazon.
Mersuihin, Audeihin ja Bemareihin en koske pitkällä kepilläkään ihan periaatteen vuoksi, koska ne ovat jo muodista pudonneita ja menneen maailman kalunjatkeita.
No kuka milläkkin ajelee se olkoot jokahisen oma asia
Ei nuot saksalais autot ole huonoja ja ajettavuudeltaan luotettavuudeltaan ovat laatutasoa johon ei ihan helpolla pääse
Japsit ovat koneeltaan kesto tuotteita pellit on ne jotka siitä sitten ensin pettää
On suoraan sanottuna ihme tän civikin kohdalla pohjastaan ei ollut ruoste oireita edes saatikka ruostetta
Mutta antureita siihen ei saa helpolla ja Suomessa niitä ei ole missään terv tepivaari
Enpä tiedä sanoa volvosta yhtään mitään koska ei ole kokemusta siitä en nyt pidä kaikkein huonompana autona terv tepivaari
Muutamia autoja ollut alkaen Sitikan 2CW. Lada oli aikanaan ja pihassa pukki omatoimiseen korjaamiseen. KuplaWolkkaria pidin hyvänä ja talvella ajo raappa toisessa kädessä tuulilasin näkökentän aukipitoon. Toyota oli aikansa varmin toki talvella lapissa työnsi öljyt koneelle. Nissanit pelitti. BMW X1 menossa ei ole vielä ilmaantunut sanottavaa ja dieselinä saan ajaa 1000 km tankillisella – saas nähdä koska menovesi kielletään?