Kun katsoo millasta porukkaa noissa kansanedustajissa istuu Arkadianmäellä eipä suuresti ihmettele
Siellä pitäisi istua aivan muun lajista porukkaa ja varsinkin näitä kiihottaja ei sinne tarvita ainuttakaan
No kyllä siellä niitä on nytkin kansanedustaja saa sytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan
Voi sanoa sellasta on porukka millanen on porukan johtaja lopputulos ei voi olla kovinkaan sopiva
Sitä se on kuitenkin kun johto sellasen hyväksyy eikä tuo syyte varmaan ainoaksi tule jäämään
Mutta tuleva senkin näyttää aikanaan mutta tuo kaikki luo kuvan siitä että he ei halua edes noudattaa Suomen lakeja
Jotka kieltää tuollasen toiminnan kiihotuksesta seommoro tepivaari Kirjoitti Teuvo Mast
Ei tule saaman syytettä, kun ei kiihotettu kansanryhmää vastaan, korkeintaan vaarallusta politiikkaa harjoittavia vastaan.
Suomen kieltä ymmärtävät persut estävät hölmöjen tölväilyt.
Aivan. Syyttäjä Toiviainen vain nolaa itsensä ajamalla syytettä turhaan.
Ei se syyte nyt turhaa ole vaan lakien mukaan aivan normi asia terv tepivaari
Syytettäisiin, jos Eduskunassa äänet riittäisi. Tässä laki häviää persujen äänillä.
Vai sillälailla, voi tulla uutisena, mutta persujen äänet perustuvat lakiin.
Kyllä syytteestä tänään päätettiin kyllä Suomen kieltä muutkin ymmärtää kun PS sisäpiiri terv tepivaari
Kansanedustajien pitäisi edustaa kansaa laaja-alaisesti. Saa siellä yksi kiihottajakin olla, niitäkin kansassa on yli 0,5%.
Sen sijaan siellä ei ole yhtään tietotekniikan tuntijaa, ei juurikaan rakennusalan puolen tekijöitä,melko heikosti myös ei-trendikkäitä akateemisia aloja. Humanisteja paljon, luonnontieteitä ei juuri lainkaan.
Halla-aho edustaa elitismiä oppineisuudellaan, mutta viisaudeltaan juntteja niinkuin peruspersutkin. Hyvin sopivat yhteen.
Kun oma viisaus vaikuttaa perustuvan muiden haukkumiseen, niin jokainen voi kohdallaan miettiä kuinka viisasta toiminta on.
Meitä ei junttipuheilla hoopoteta niin kuin vihreitten äänestäjiä.
PS puolue jyrää muut.
Hyi sinua, mehän olemme lempeitä ja viisaita.
No enpä ole sellasta huomannut missään terv tpivaari
Kyllä ne kansallisvaltiovihamieliset ja Tepivaari, jotka tässä jyrätä meinaavat.https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1073961468/Koivisto+haluaa+liputtaa+kansallisvaltion+puolesta
Vieraaseen vamtaan tukeutuneet kansallisvihamieliset kommunistit yrittivät jyrätä suomalaiset 1940 -luvulla.
Nyt vihreistö yrittää samaa taktiikkaa liittovaltiofanaatikkojen ja Tepivaarin tuella.
No ei se magee noin mene en ole mistään kohtaa kansallisvihamielinen mutta en myöskään fanaatikko mihinkään
Olen edelleen sitoutumaton ja annan arvostelua kaikille jos siihen on aihetta terv tepivaari
Et ole kansallivaltiovihamielinen kuin ne muut, mutta ne muut ovat kiitollisia, kun sinäkin jyräät isänmaanhalaajia.
Keitä ne isänmaanhalaajat ovat se on hiukan kateissa kun ei tule kun fanatismia esiin terv tepivaari
Olet oikeassa fanatismi on hirmuista. Oikeastaan vain me, PS, KD ja keskusta olemme maltillisia..Tämä johtuu konservatiivisuudesta, eli rakennamme vanhalle pohjalle, emmekä halua seikkailemalla vaarantaa yhteiskuntaamme.
Toinen maltillisuutemme salaisuus on ideologian vähäisyys Mauno Koiviston tapaan. Olemme ns. pragmaatikkoja eli käytännönläheisiä, joka seikka auttaa hahmottamaan sitä, mitä ympärillä tapahtuu.
Vahvojen ideologioiden näkymät ovat putkimaiset, joka haittaa kokonaiskuvan saamista maailmasta.
Kyseistä persua jahdannut professori on paatunut kommunisti, joka selittää hänen fanatisminsa. Jos hänen teoksiaan ja kirjoituksiaan tutkittaisiin, niin todennäköisesti niistä löydettäisiin joukkotuhonnan siemeniä. Eli papan omien kriteerien mukaan häneltä voitaisiin ottaa professuurit pois suurella todennäköisyydellä.
Tuskinpa jyrää mitään terv tepivaari
Jyräämisvuoro on kiertopalkinto. Ja niin sen pitääkin olla.
Oppositio politiikk on joka vaiheessa aina melkoisesti samankaltaista niin sen pitääkin olla terv tepivaari
Ehkä on paikallaan muistella mitä Juha Mäenpään tarkasti ottaen sanoi kesällä 2019.
Ainakin voidaan todeta hänen selkeästi tuoneen esille, ettei tarkoittanut maahanmuuttajia yleisesti.
.
Mäenpään puheenvuoro täysistunnossa kuului näin:
*
14.6.2019
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kansanedustaja-puhui-vieraslajeista-eduskunnassa-poliisi-neuvottelee-valtakunnansyyttajan-kanssa/f80df0f5-78c8-3fad-98c9-0dcc19fda023
”2015 syksyllä Suomeen tuli turvapaikanhakijoita sellaisista maista, joissa on erilainen uskonto kuin meillä, ja joissa uskonnon sisällä on useita haaroja, jolloin eivät keskenäänkään pysty siellä asumaan. 2015 tänne tuli noin 32 000 ihmistä, pääosin samasta uskontokunnasta, mutta hyvin monet heistä erilaisista uskonnon haaroista. Se tulee aiheuttamaan ongelmia. Jos viitsisitte katsoa tuon Seinäjoen arabikevät -dokumentin, se löytyy Yleisradiosta vielä muutaman päivän ajan. Siinä hyvin selkeästi tulee ilmi, kun turvapaikanhakija kertoo, että osa heistä tuli tänne turistiksi, osa raiskaamaan. Tiedän jotain muutakin tuosta dokumentista, mutta kerron nyt vain sen, mitä tässä julkisesti sanon. Täällä hallitusohjelmassa on yksi hyvä kirjaus. Täällä lukee: ’Tehostetaan vieraslajien torjuntaa sekä lainsäädännöllä että torjuntatoimenpiteiden rahoitusta lisäämällä.’ Tämä valitettavasti lukee väärässä kohdassa. — Kiitoksia.”
Kyllä vaan voi hyvällä syyllä sanoa PS puolelta miksi vaan onko se totuus onkin eri juttu terv tepivaari
Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen näyttää vetävän perussuomalaiset poliitikot yksi kerrallaan käräjille. Jokaisen uuden syytteen myötä hänen oma arvostelukykynsä puolittuu.
Onkohan Raija Toiviainen näitä Demla- juristeja?
[Oikeuspoliittinen yhdistys – Rättpolitiska föreningen – Demla ry on vuonna 1954 perustettu puolueisiin sitoutumaton (hah) aatteellinen yhdistys.]
*
Puolisen vuotta kesti Raija Toiviaisen pohtia Mäenpään lausahdusta – aina ei tule hyvää hitaasti
Ei, vaan typerät persut yrittävät ottaa oikeuden omiin käsiinsä ja kiekuvat laumasieluina rasistijohtajansa virttä.
Jep jep, kannattaa kyllä tarkistaa tuo oikeuspuoli, eikä se ole edes kovin vaikeaa.
No ei kaikkia saa hetkessä valmiiksi jotenka aika kuluu terv tepivaari
Tässä on raju arvio prof. Martin Scheininiltä Mäenpään syytteestä, todella raju:
”kansamurha voi alkaa tällaisesta…”
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/professori-tunnustaa-tehneensa-tutkintapyynnon-perussuomalaisten-juha-maenpaasta-kansanmurha-alkaa-tuollaisella-puheella/85845206-e0bf-44ff-afd7-4df3e2b22832
Kansanmurha voi siis alkaa Tuomiojan ainaisesta rasismi-kälätyksestäkin. Ainakin silakkaosastolla tuntuu olevan verenhimoista Kälättäjä-Ekin seurakuntaa.
Olot olisivat Suomessa varsin rauhalliset, elleivät ksnsallisvaltiovihamieliset olisi sotkeneet asioita Ruotsia apinoiden.
Myös asiasta elämöimään ryhtynyt kommunisti-professori on oppinsa mukaisesti kansallisvaltiovihamielinen.
Kundi ei taida ymmärtää syy-seuraussuhteista mitään. On itse toheloinnillaan herättänyt eripuraa yhteiskunnassa vuosikymmeniä.
Mitä Tuomioja tähän kuuluu, roisto on mäenpää.
Toverisi kannanotolle on myös vastine:
https://www.suomenuutiset.fi/persujahdista-riehaantunut-martin-scheinin-unohti-jo-syyttomyysolettamankin-prosessioikeuden-professori-palautti-maan-pinnalle/
Äärivasuri proffa masinoi väkivaltaa ja anarkiaa.
Oikeudesta ja oikeudenmukaisuudesta ei tuon tyypin puheissa ole häivähdystäkään.
Niin kaitse on, että se perusteellinen viisaus löytynee ainoastaan näiltä palstoilta.
Kyllä poliitikkojenkin ehdottomasti kannattaisi kysyä täältä neuvoja ja vähentää poliittisia erityisavustajia.
Meinaat siis, ettei täällä saa arvostella meitä ”viisaampia” poliitikkoja ja puliveivareita?
Missä se demokratia mielestäsi luuraa?
Puoluehuijariden pikkuriikkisissä piireissäkö?
Kun katselee PS toimintaa isommalla linssillä huomaa sen historiaan kuuluvan kaikki vastaan laitto
Siellä on ollut maahan muuton vastaisuus joka ei sinänsä ole mikään yllätys mutta antaa silti kuvan heistä ihmisinä
Ja tekikös PS jotain kun Ruotsi tunki näitä PS vastustamia tulijoita tietääkseni ne tuli turvallisesta maasta
No ei tehnyt voisiko syynä olla etteivät sittenkään halunneet vai oliko syynä maa josta ne tulivat mistä sen tietää
Mutta silti huudetaan ja raivotaan joka suuntaan ja oleppa eri mieltä Suomen suunnasta saat kuulla kunnias
Onko tarkoitus saada kansan piiriin eri puraa siltä se alkaa tuntumaan
No onneksi se ei ihan heti Suomessa onnistu
Ja kalluppeja voi tehdä ihan kuka hyvänsä niillä ei suurtakaan merkitystä kyllä ole ne ei ole vaalituksia kuitenkaan terv tepivaari
Siis asioita ei saisi vastustaa, koska demut, vorht ja kepulit ovat asiasta päättäneet?
Kyllä erityisesti rantaruotsalaiset ja demut tuota kahtiajakautumista ovat edistäneet.
Aika moni demutappihan on saanut rasistien korkeimman kunniamerkin rantaruotsalaisilta.
No on se vaan aika metka juttu että tunket tuota muka demu uskoasi lähes kaikkeen
No sitä ei kannata viljellä mun blogilla samoin ranta ruotsalaisista ei ole mun sukuani terv tepivaari
Kaikkia ääriliikkeitä pitää tarkastella tiukan seulan kautta ei ne lopu kun kansaa sortavat piirit leikkii tietävänsä paremmin asioita vaikka ymmärrys loppu aivan alkuun terv tepivaari
PS jyrää, ei tässä muuta
Kyllä se jyrääminen katkeaa syitä PS saa hakea itsestään terv tepivaari
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/professori-tunnustaa-tehneensa-tutkintapyynnon-perussuomalaisten-juha-maenpaasta-kansanmurha-alkaa-tuollaisella-puheella/85845206-e0bf-44ff-afd7-4df3e2b22832
23.1.2020
Professori tunnustaa tehneensä tutkintapyynnön perussuomalaisten Juha Mäenpäästä – ”Kansanmurha alkaa tuollaisella puheella”
[ jo’vain ..]
.
Kansainvälisen lain ja ihmisoikeuksien professori Martin Scheinin löytää valtakunnansyyttäjän poikkeuksellisesta paperista ”mielenkiintoisen juridisen knopin”
.
Toiviaisen mukaan Mäenpää puhui turvapaikanhakijoista [ Taas harhanjohtava väite: Mäenpää selkeästi kohdisti puheensa määrättyyn häirikköporukkaan pakolaisista, joita ei olisi pitänyt laisinkaan päästää maahan ] eduskunnassa viitaten hallitusohjelmakirjaukseen, jossa puhuttiin luonnon monimuotoisuutta ja siihen liittyviä ihmisten hyvinvointia ylläpitäviä ekosysteemipalveluja uhkaavien kasvien ja eläinten torjuntatoimenpiteistä.
***
Ainakin voidaan todeta Mäenpään selkeästi tuoneen esille, ettei tarkoittanut maahanmuuttajia yleisesti.
.
Mäenpään puheenvuoro täysistunnossa kuului näin:
*
14.6.2019
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kansanedustaja-puhui-vieraslajeista-eduskunnassa-poliisi-neuvottelee-valtakunnansyyttajan-kanssa/f80df0f5-78c8-3fad-98c9-0dcc19fda023
”2015 syksyllä Suomeen tuli turvapaikanhakijoita sellaisista maista, joissa on erilainen uskonto kuin meillä, ja joissa uskonnon sisällä on useita haaroja, jolloin eivät keskenäänkään pysty siellä asumaan. 2015 tänne tuli noin 32 000 ihmistä, pääosin samasta uskontokunnasta, mutta hyvin monet heistä erilaisista uskonnon haaroista. Se tulee aiheuttamaan ongelmia. Jos viitsisitte katsoa tuon Seinäjoen arabikevät -dokumentin, se löytyy Yleisradiosta vielä muutaman päivän ajan. Siinä hyvin selkeästi tulee ilmi, kun turvapaikanhakija kertoo, että osa heistä tuli tänne turistiksi, osa raiskaamaan. Tiedän jotain muutakin tuosta dokumentista, mutta kerron nyt vain sen, mitä tässä julkisesti sanon. Täällä hallitusohjelmassa on yksi hyvä kirjaus. Täällä lukee: ’Tehostetaan vieraslajien torjuntaa sekä lainsäädännöllä että torjuntatoimenpiteiden rahoitusta lisäämällä.’ Tämä valitettavasti lukee väärässä kohdassa. — Kiitoksia.”
*
Mäenpää ei maininnut sanallakaan mitään uskontoa. Raija Toivainen itse päätteli Mäenpään sanojen, ” ..joissa on erilainen uskonto kuin meillä, ja joissa uskonnon sisällä on useita haaroja, jolloin eivät keskenäänkään pysty siellä asumaan”, sopivan erityisesti islaminuskontoon.
.
Ylen ohjelman sisällöstäkö Mäenpää pitäisi asettaa vastuuseen.
Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen:
”Hänen käyttämäänsä ilmaisua on pidettävä epäasiallisena sekä islaminuskoisia ja erityisesti islaminuskoisia turvapaikanhakijoita halventavana”, Toiviainen toteaa ratkaisussaan.
Linkkiviidakon Tarzan !
Yks pöljä jaksaa arvotella toisten kommentteja linkkien perusteella.
Lukuvajakki juhani karjalaiselle on kaksi linkkiä jo liikaa.
Linkkipöljä harastaa kyllä itse linkkejä – ja vielä sisältöä mitenkään kommentoimatta
*
juhani karjalainen
.2020 07:57
Tässä on raju arvio prof. Martin Scheininiltä Mäenpään syytteestä, todella raju:
”kansamurha voi alkaa tällaisesta…”
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/professori-tunnustaa-tehneensa-tutkintapyynnon-perussuomalaisten-juha-maenpaasta-kansanmurha-alkaa-tuollaisella-puheella/85845206-e0bf-44ff-afd7-4df3e2b22832
Silti Suomessa on uskonvapaus voimassa ei sitä ole poistettu
Jos noin olisi varmuudella olis ensi poistettu jotkut uskon suunnat no ei ole poistettu vaikka siihenkin olis aihettta perehtyä terv tepivaari
Tänne tunkee rajan yli väkeä, joka haistattaa pitkät uskonnonvapaudelle, jota haistatusta ilmeisesti pidät hienona asiana kansallisvaltiovihamielisten vihreitten, kommunistien ja scheinistien tavoin.
PS toivoo, että pitäisivät vihaa jossakin muualla kuin Suomessa.
Mutta jos tykkäät uskonvainoista, niin siitä vaan.
Kansallisvaltiossa on monta kansalaisuutta, Suomessakin reilusti yli kymmenen Suomen kansalaisuuden saanutta. Keitähän nuo muut puolueet vihaa ?
Persut vihaa muita kuin persuja, mutta niissäkin on myyriä eli muukalaisia.
Myyräkuumeeseen on lääkkeitä, mutta ne eivät tepsi persuihin.
Niin kyllähän se nyppii, kun perussuomalaisissa todellakin on maahanmuuttajataustaisia, jotka arvostelevat Suomen nykyistä turvapaikkapolitiikkaa.
Käsittääkseni tälläiset ihmiset ovat niitä kokemusasiantuntijoita, joilla on parhaat edellytykset arvioida asioiden nykytilaa ruohonjuuritasolla.
Persut eivät vihaa muita kuin riidanhaastajia ja varpaille tallojia sun muita häiriköitä.
Taitaa vaan olla että PS läiset ovat sekä kuuroja että myös sokeita siksi eivät huomaa mitä he ovat todellisuudessa
Ja ei Suomessa ole sellasia häiriköitä riidanhaastajia eikä varpaille tallojia kun mitä on PS jäsen kentässä terv tepivaari
Persut eivät.mielellään vaikene kaltaistesi häiriköiden edessä. Häiriköintiin piää puuttua heti, ettei se pääse leviämään.
Kaikkein suurin häriköijä on PS eikä se ole salaisuus kellekkään
Eikä PS ole vaikenemaan pyydetty mutta asiallisempaa käytöstä on toivottu jo pitkään
Ei ole tullut vielä terv tepivaari
No enpä halua mitään vainoa Suomeen en liioin PS tekemänä jota kyllä on olemassa ja jonkta PS tietenki kieltää terv tepivaari
Mitään ymmärtämättömät sotkevat asioita. Ja suvakkienkin joukossa on teeskenteleviä ja valtaperversiota potevia psykopaatteja, joille ei yhteiskuntarauha merkitse mitään.
Joka taholla varmaan ymmärretään asioita jospa tuo muiden mollaaminen pa puolelta ja kommunikointi paremmalla tasolla ja olisi asia linjalla vaan ei ole mistään kohtaa terv tepivaari
Sinä olet varsinainen häirikkö. Nytkin häiriköisit vähemmän, jos vaivautuisit lukemaan sinulle annetut tiedot, jotka eivät ole hatusta revittyjä mielipiteitä, vaan tietoja.
Minulla oli mukava kaveri, joka kuoli 16 vuotts sitten. Sai vaan aina raivon partaalle, kun ei suostunut omaksumaan kansakoulun peruskurssiin sisältyviä asioita, vaikka olisi antanut kirjan käteen. Sinun laitasi on samoin.Mölkyät ja mölkyät, etkä koskaan opi mitään.
Kyllä tuossa sun väittämässä on aika vähän tietoa ja aivan hyvin vois sanoa että itse olet häirikkö jotenka olis parempi opetella vähimmätkin käytös tavat
Niitä ei ole kaikilla PS kannattajilla
Eikä näytä tulevankaan
mun oppini ei perustu yhdenkään ns politiiseen asiaan koska kaikki vlehtelee eikä heidä npuheissaan ole totuuden siementä edes
En tule heihin luottamaan koskaan olivatpa keitä hyvänsä
Kokonaan eri asia on tämä on oma blogi avaukseni ja voin täällä sanoa mitä itse haluan jopa PS kannattajille
Sulla sitä vastoin ei ole oikeutta kirjoitella henkilö tason vinolaudotustasi joksi tuon vois sanoa
Eikä siinä raivo auta ainoastaan tulee fanatismi mieleen terv tepivaari
Kyllä sen pitää Magenkin uskoa ettei PS jäsenkenttä aina puhu kun juoruja totuudesta ne ei aina kerro kuten ei muidenkaan poliitisten puheet
Sitä ei osaa erottaa PS sen paremmin kun muutkaan jotenka sellasta se oikea elämä on terv tepivaari