https://www.is.fi/autot/art-2000006591021.html
”Useista eri yrityksistä, tutkimus- ja oppilaitoksista sekä hallinnon osapuolista ja yhteisöistä kuten ministeriöistä, virastoista ja kaupungeista koostuva ITS Finland ry esittää valtiovarainministeriön liikenneverotyöryhmän harkittavaksi tehokkuusperustaista kilomeriverotusta, kertovat Ilta-Sanomien läpi lukemat kesäkuulle 2020 päivätyt asiakirjat.
Käytännössä kyse olisi siis mallista, jossa esimerkiksi yksin autolla ajava tai autollaan vain vähän tavaraa kuljettava maksaisi suurempaa kilometriveroa kuin esimerkiksi kimppakyytiläisiä mukaan ottava.”
Kun ei ole nysseä, ratikkaa eikä junaa ja on yksin mentävä töihin, kun ei naapurissa tai matkallakaan ole ketään menossa samaa matkaa, niin siitä rangaistaisiin?
Ei voi kuin todeta, että hulluja ovat nuo kaupunkilaiset.
https://www.is.fi/autot/art-2000006591189.html
”Helsingin ja Tampereen kaupungit mukana kilometriveromallia ajavassa verkostossa – ”Verotusratkaisuilla tulee edistää yksityisautoilusta luopumista””
Tunnelipellet jatkavat kuvitelmaansa, että Tampere olisi suuri kaupunki.
Samaan aikaan tehdään nyssematkustaminen Teiskosta järjettömän kalliiksi.
Hesalaiset ovat tunnetusti olleet hulluja tässä suhteessa jo muutaman sukupolven ajan.
No, ei kai Teisko nyt ole mikään maailman napa ja kehityksen mittari.
Ei kyse ole siitä, jos jonkinlainen suhteellisuudentaju onn olemassa.
Kyse on siitä, että ei paikkakunta/kaupunki sinänsä ole todistus toimivasta joukkoliikenteestä ja Tampereen päättäjien puuhastelu tuollaisessa on nimenomaan osoitus suhteellisuudentajun puutteesta.
Sinänsä tuo nokittelu Teiskosta viittaa samaan…
Autot pitää luovuttaa valtiolle, sekä luopua yksityisomistuksesta, pitää muodostaa kommuuneja ja järjestää työleirejä 💪🤣🤟
Joo ja työllä hankittu omaisuus pitää luovuttaa jaettavaksi niille, jotka eivät ole töissä käyneet…