Asiallisesti Suomessa on hätätila. Kansalaiset ovat tosi huolissaan ja peloissaan . Maassa riehuu maahanmuuttajien joukkioita, jotka raiskaavat, jopa lapsia, ammuskelevat eri puolilla maata ja tekevä rikoksia. Poliiseja on liian vähän maassamme ja nämä ulkomaalaiset joukkiot käyttävät sitä hyväkseen. Poliisihan on ilmoittanut, että se ei kykene käsittelemään läheskään kaikkia ilmoitettuja rikoksia.
Hallituksella on vastuu kansalaisten turvallisuudesta, mutta Sipilän hallitus ei tee mitää kansalaisten turvallissuuden hyväksi.
Miksi hallitus ei poista maasta kaikkia ns. paperittomia mamuja, jotka lymyävät maassamme ja ovat potentiaalisia rikollisia? Miksi hallitus suunnittelee ottavansa lisää mamuja maahamme, vaikka täällä on jo ihan tarpeeksi ongelmia entisten kanssa? Miksi hallitus ei nosta raiskauksista minimirangaistuksia eli kovenna rangaistuksia? Miksi hallitus ei toimi samoin, kuin muualla EU-maissa, että kielteisen turvapaikkapäätöksen saanut eristetään siksi aikaa, kun heidät poistetaan maasta?
Hallituksella olisi paljon keinoja kansalaisten turvallisuuden lisäämiseksi, jos vain olisi haluja, mutta kun haluja ei ole.
Pian on vaalit ja silloin veri punnitaan.
Ja silloinko valitaan persujen fasistit ja natsit valtaan uudistamaan Suomen ? Nuoret natsi- fasisti ja rotupersut lupaavat kuoleman muille kuin kantasuomalaisille -että silleen.
Persut pelastavamaan kantaSuomen- muilla ei nyt niin väliä !
Suomessa ei ole natseja. Natseja oli toisessa maailmansodassa.
Hallitus ajanut jopa poliisivoimat alas – Ilmeisesti tarvitaan puolue joka nostaa maamme omat arvot kunniaan.
Kyllä maahanmuutossa piilee sodan siemeniä. USA:ssahan kantaväestö tuhottiin. Turkissa armenialaisia tapettiin jopa yli miljoonan yksilön ja nyt kurdeja pommitetaan.
Jugoslaviassa eri kansallisuudet elivät sovussa Titon diktatuurissa. Mutta sen jälkeen alkoivat vainot joka osavaltiossa. Nyt on rauhallisempaa, kun on rajat.
Suomen kansalaissota oli kahden kastin politiikkaa ajaneiden svekomaanien keksintöä, vaikka eivät heti honanneet sitä keksintöä tehneensäkään, vaan vasta sodan sytyttyä.
Niilo on liittynyt persujen fasistisiipeen – onnea matkaan Pietarin porteille !
”Sisäministeri Kai Mykkänen pitää Oulun tekoja pöyristyttävinä: ”Tällaisille raukkamaisille teoille ei ole sijaa Suomessa” IL
Mykkänen vain taivastelee, mutta ei tee mitään konkreettista. Sisäministeri on vastuussa kansalaisten turvallisuudesta.Esim. heti lisää poliiseja ja paperittomat leiriin odottamaan ulos heittoa maastamme.
Väiski. niinhän on yritetty, mutta minne heidät lähetät, kun maat eivät ota heitä vastaan ? Keskitysleirikö natsiSaksan malliin ?
Mikä vaan ratkaisu on paljon parempi, kuin raiskata täällä jopa lapsia. Vai oletko raiskaajien ystävä?
Tanskassa laitetaan tulevaisuudessa saarelle eristyksiin.
Muistaakseni juuri Mykkänen on maininnut passiivisista keinoista, joka tarkoittanee sitä, että lopetettaisiin setelien kärrääminen niihin maihin, jotka eivät kunnioita Suomen tarpeita ja näkemyksiä.
Kun kerran joillakin on tarve haukkua persuja fasisteiksi, niin minulla on oikeus haukkua näitä haukkujia kusipäiksi ja homoiksi. Pitäisi olla joku tolku siinä, mitä sanoo lähimmäisistään, vaikka kuinka vit–.taisi.
Ei fasisti välttämättä ole haukkumasana. Työväenliikkeen kasvatti Mussolinikin halusi päästä eroon jatkuvista kommunistien harjoittamista sabotointitoimista ja halusi, että junat kulkisivat ajallaan ja että kansalla riittäisi leipää ja oikeita sirkushuveja (kommunistien sirkushuvit aiheuttivat liikaa nälkää ja puutetta).
Mussolinia voidaan moittia siitä, että hän osallistui sen aikaiseen muotipelleilyyn yrittämällä hankkia siirtomaita Saksan, Englannin, Ranskan, Belgian, Espanjan ja Portugalin tapaan.
Etkö ole lukenut Väiski persu- tulevaisuuden syvintä olemusta Hearista ? Siinä on sijaa kokea myötähäpeää tyhmyyden kukoistuksesta.
”Siinä on sijaa kokea myötähäpeää tyhmyyden kukoistuksesta.”
Mahtaa olla panetteleva juttu. Raamattukin antaa panettelijan toimista selvät sävelet.
Hesarin sakki ei ole leimallisesti tyhmää, ehkä kataluus voisi olla päällimmäinen laatusana.
Nuoret ovat aina nuoria ja heillä on tarvetta osoittaa olevansa olemassa. Ikä ja viisaus karttuu. Jos tekee liian hätiköityjä arvioita, kuin sinä, niin ympärilläsi olisi vain mörköjä. Persusuomalaisten puolue on irtisanoutunut rasismista ja fasismista ja se pätee. Mutta tämä on vain lukutaitoisille.
Pimeyden ja Luciferin porukkaa, joka ei muuksi puheilla muutu.
Menee taas ihan huolella tahattoman huumorin puolelle, mutta on näitä hauska seurata.
Mitähän puoluetta Juhani kannattaa ??
Teho, en kannata mitään puoluetta enkä roiku mistään kiinni mihinkään, mutta suuntautunut keski-oikealle, jos jotain täytyy valita.
”Pimeyden ja Luciferin porukkaa, joka ei muuksi puheilla muutu.”
Persunuorissa lienee varsin vähän vapaamuurareita. Prosentuaalisesti eniten erkoopeessä. Myös Hesan pormestari rappailee, varmaan myös Hesarin omistajataho.
Nyt loikkariministeri Terho vaatii hallitusta hätäkokoukseen Oulun raiskausten vain jatkuessa. Aika myöhäsyntyinen reaktio ja on vain vaalitäky. Hallituksella on ollut melkein 4 vuotta aikaa panna maahanmuutto järjestykseen. On myöhäistä pieraista, kun paskat on jo housuissa.
Tässä eräs valistunut kansalaismielipide, jonka poimin netistä.
Suomeen on rantautunut Länsi-Eurooppaa pitkään piinannut monikulttuurinen painajainen. Monet suomalaiset ovat jo hyvissä ajoin ymmärtäneet, mihin holtiton maahanmuutto- ja monikulttuurisuuskehitys tulee johtamaan. Liian monet eivät ole tätä kuitenkaan ymmärtäneet tai halunneet ymmärtää. Tästä syystä tilanne Suomessa on se, mikä se nyt on.
On selvää, että meillä alkaa olla viimeiset hetket käsillä pelastaa Suomi. Nykykehitys on ajamassa maamme yhä enenevässä määrin turvattomuuden ja kaaoksen tilaan. Jos Suomen annetaan ajautua samaan tilanteeseen kuin Ruotsin, paluuta entiseen ei sen jälkeen enää ole. Humanitaariselle maahanmuutolle on yksiselitteisesti pantava piste.
Hallituksen lepsuilu saa nuoret toimimaan.
Nyt jos koska Sipilän tulisi ajaa sähköteslalla Ouluun omaan vaalipiiriinsä
toki juuri siellä kepukannataus on tippunut – miksiköhän?
Pieni selvennys etten ole minkään puolueen jäsen, mutta riippumattomana otan kantaa puolesta ja vastaan puolueesta riippumatta. Etenkin näin vaalien edellä on kiintoisaa seurata mitä kukin lupaa ja ketkä ovat populisteja.
Suomessa on ollut hätätila viimeiset 4 vuotta. Suurimpina kärsijöinä lapset peruskoulussa. RKP määräsi ja Jukka Gustafsson totteli. Niin totteli myös Jutta Urpilaine ja Antti Rinne.
Eli SDP ei ole itsenäinen puolue vaan se on RKPeen apupuolue.
RKP määrää ja SDP tottelee kiltisti. Tekee mitä käsketään.
Suomen hallitus on tyrinyt, sisäministeri on ”pääsiäiskäsi”. Ei tämä sakki tee muuta kuin kasvattaa omaa hyvinvointiaan.
”Hätätila” on turhan vahvasti sanottu. Maassamme on kyllä kymmeniä semmoisia turvapaikkaa hakeneita jotka eivät päivääkään vapaalla jalalla saisi olla. Kansalaiset ovat myös äärimmäisen vihaisia ja huolestuneita aivan syystä.
Mutta puhumme kuitenkin niin pienistä määristä että tätä ei voi mitenkään pokerinaamalla kutsua hätätilaksi. Merkittävä huolenaihe ehkäpä.
Ei silti ilmeisesti tarpeeksi merkittävä, että yksikään poliittinen toimija tarjoaisi mitään uskottavaa keinoa. Jokainen vaatii kovempia rangaistuksia, vaikka on osoitettu että siitä ei ole mitään apua. Moni sanoo että pitäisi voida karkottaa, vaikka se ei käytännössä juurikaan etene oli hallituksessa ihan kuka vaan. Jotkut taas sanotaan että rakastetaan, ymmärretään, tanssitaan monikulttuurista kumbayaa, eikä siitäkään ole apua.
Edelleen. Jos pääministerimme ei olisi kutsunut haittamaahanmuuttajia, meillä ei olisi ongelmia.
Jos minä nyt pistän taloni tuleen ja palokunta tulee paikalle niin kenenkä syy se on, minun, turha on selitellä vakuutusyhtiön kavereille niitä näitä. Pääministerimme selittelee nyt niitä näitä, ei kanna vastuuta, se on sellainen ”arvojohtaja”. Oksettavaa, oikeasti.
Totta kai nää ”suuret sankarit” osaa käyttää google kääntäjää ja he saavat selville että kun he panee pikkutyttöjä täällä suomalaiset sekoaa ja syyttelee toisiaan.
Nää sun purkaukset aiheuttaa jossain juhlia. Siellä juhlitaan oikein kunnolla kun he saavat suomalaiset käymään toistensa kimppuun.
Ajatella, he tulevat tänne pikkutyttöjen jalkovälin perässä ja sillä on jotain tekemistä, niin minkä kanssa ??
Pedofiilejä, niitä ressukoita, pitää suojella ???????
Lähi-idässä 10 vuotiasta tyttölasta paneksiva ei ole pedofiili. Se on heillä kulttuurin ja historian puolelta ok juttu. Tavat ja kulttuuri ei muutu kun nämä matkustaa muihin maihin. Tämä on tosiasia. He ei tunne sanaa pedofiili.
Meidän on länsimaisina vaikea käsittää tätä. Meillä tehty rikos ei ole heidän maassa rikos vaan oikeus tehdä näin kuten tekevät.
Kyllä se kielto on siellä lähtömaassa tiedossa. Tänne lähetetään miehiä ihan vaan sen 10 v takia. Toiminnan tarkoitus on todistaa siellä jossain oleville kuinka tyhmiä täällä ollaan. Siellä lapsi on vartioitu täällä ei.
Siellä jossain on isot juhlat ja pidot ja meiningit kun miesten suoritus on täydellisyyttä hipova. Ja oikein montaa tyttöä päästiin pumppaamaan ja nauttimaan.
Niitä tuli ilman että kukaan kutsui. Nyt tiedetään mikä houkutteli. Olisko 10 v.
https://yle.fi/uutiset/3-8282743
”Sipilä: Annan kotini turvapaikanhakijalle
Pääministeri Juha Sipilän mukaan hän on valmis antamaan vähällä käytöllä olevan kotinsa turvapaikanhakijoille. Oulun seudulla majoituspaikat ovat vähissä.”
Suomen kallein lause.
Presidettimme osaa sanoa että : ”kestämätöntä”. Muuta sekään ei tee. On tämä kuulkaas kädetöntä touhua.
Lähde:
Presidentti Niinistö Oulun uusista seksuaalirikosepäilyistä: Kestämätöntä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005963581.html
http://tompackalen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/267357-paaministerin-nuhteet-ja-sisaministerin-puuhastelu-eivat-riita
Pekka Siikala: Packalen ei ymmärrä mitään, vaan tietämättömänä provosoi ääniä persuille ja edelleen Siikalaa->.
”Raiskauksiin syyllistyvissä tyypeissä on äärettömän harvoin sellaisia, jotka eivät ole jostain maasta lähtöisin. Aina heillä jokin syntymämaa on.
Olisiko syytä avata myös heimotaustat? Onhan kansalaisilla oikeus tietää. Arvioni mukaan 2000-luvulla noin 20 000 – 25 000 suomalaista lasta on joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Olisi kenties hyvä kertoa tekijöiden taustat, synnyinmaat ja heimoisuudet koko kansalle.
Koska sisäinen turvallisuus.”
Twitteristä poimittua… Hyvin sanottu:
Ihankohan totta Oulun tapahtumat tulivat ylimmän valtionjohdon tietoon vasta tänään? Ihankohan totta pääministeri osasi pitää uudenvuoden puheensa ilman tietoa koko totuudesta ja sisäministeri valmistella 10-kohtaisen ohjelmansa? Älkää kuvitelko että ihmiset ovat typeriä!
Tuolla yks jäpä vetää suomalaisten rikokset esiin – kyllähän suomalaisetkin, parissakymmenessä vuodessa ..
Kuinkahan vuotta Oulun raiskaajat ovat olleet maassamme? – kolme vuotta, ehkä. Määrä koko Suomessa on kolmisenkymmentä tuhatta – jos puhutaan pakolaistsunemissa tulleista pakolaisista.
Voidaan myös miettiä minkälaiset ihmiset ryhtyvät heti turvapaikan saatuaan karkeisiin rikoksiin.
Ruotsissa ’kehitys’ on mennyt meitä pidemmälle. Pitääkö meidän toistaa sama virhe?
****
https://yle.fi/uutiset/3-10364557
22.8.2018
Ruotsin rikostenehkäisyneuvoston (Brottsförebyggande rådet) tiedossa oli 190 000 seksuaalirikosta vuonna 2016. Sinä vuonna Ruotsissa annettiin 142 raiskaustuomiota. Ilmoituksia raiskauksista tehtiin 6 715.
*
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201808222201152293
22.8.2018
SVT: 58 prosenttia Ruotsissa tuomituista raiskaajista tulee Euroopan ulkopuolelta
Ulkomaalaisten osuus nousee yli 80 prosentin, kun mukaan otetaan vain ne tapaukset, joissa raiskaaja ja uhri eivät tunne toisiaan. 40 prosentissa näistä tapauksista tekijä on oleskellut Ruotsissa korkeintaan vuoden.
Yksi Karjalainen ei kesää tee eikä edusta suomalaisten enemmistöä.
Karjalainen edustaa sokeaa ”suvaitsevaistoa”, mikä ei tosiasioista piittaa eikä seurauksista välitä, koska ne eivät kosketa itseä.
Karjalainen tyypillisesti vetää esiin suomalaiset ja ohittaa tietoisesti ja tarkoitushakuisesti sen tosiasian, että rikosten määrä verrattuna väkimäärään on noilla elintasoturisteilla suhteessa moninkertainen suomalaisiin verrattuna.
Typeryydelle ei valitettavasti voi mitään, kuten ei tyhmyydellekään.
Elintasoturistien rikollisuuden puolustelu suomalaisa syyttelemällä on kumpaakin.
Kyllä ulkomaiset raiskaajat saattavat rohkaista suomalaisiakin. Eliittihän pyrkii kulttuurin rikastamiseen.
Vaikkakin juhalla on ehdottomasti oikeus tähän mielipiteeseen, eikä ole laitonta kutsua henkilöä suvakiksi, ehdotan että tämä on tie joka ei vie maaliin.
Mikäli jokainen, joka on vähänkin irti ”rajat kiinni ja ählämeille nappi otsaan” -linjasta nähdään suvakkina, voitte olla varmoja että maahanmuuton haittapuolille ei tehdä vastakaan mitään koska kaikki kritiikki on hajaantunutta ja keskinäistä vihanpitoa täynnä.
Minä en tietenkään sano mitään Karjalaisen puolesta, mutta omasta mielestäni hän on aika kaukana siitä mitä ovat ns. suvakit, heitäkin kun tunnen aika reilusti.
Ehdotan – en käske – että kannattaa valita taistelunsa, ettei nyt ihan joka puolella ole vihollisia.
En kutsunut suvakiksi, vaan käytin mielestäni yleisempää termiä ”suvaitsevaiset”.
Tällaisena pidän ihmistä, joka esimerkiksi koittaa syyllistää suomalaisia, kun puhe on elintasoturistien tekemistä rikoksista.
Samoin ihmiset, jotka vihastuvat elintasoturistien käyttäytymisen arvostelusta, kuuluvat mielestäni tähän ryhmään.
Nämä suvaitsevat selkeästi näiden elintasoturistien väärää käyttäytymistä ja koittavat selitellä sitä, kuten Oulun tapauksessa ”turhautumisella ja tylsistymisellä”.
Suvakki on taas minun käsitykseni mukaan yhteen jyrkkään ääriryhmään kuuluva, joka suvaitsee elintasoturisteilta kaiken ja vaatii suomalaisa sopeutumaan näiden ”kulttuuriin” ja tapoihin..
Suvaitseva / suvakki ovat minun listalla synonyymejä, mutta huomaan että olemme eri mieltä. No problem.
Minä en suvaitse wahhabilaisten arvojen tuomisesta Suomeen ja olen tämän asian ilmaissut varsin monesti tekstinä ja torilla huutona. Siitä huolimatta arvostelen kovasti tätä ilmaisutyyliä, jossa huudetaan huutamisen vuoksi, eikä koiteta tarjota mitään ratkaisua tai ehdotusta, samalla kun nähdään vihollisena jokainen joka ei ole just samaa mieltä. Tätä samaa asiaa on jauhettu vuosia, Oulun tapauksiakin kuukausia, eikä ole oikeastaan sanottu yhtään mitään.
Edelleen tuntuu että olet hieman laittamassa sanoja Karjalaisen suuhun mikä ei ole kohteliasta.
Mutta heitänpä keskustelun edistämiseksi tällaisen: voimmeko olla 100% varmoja, että turhautuminen ei ole missään syyssä näiden tahojen voimakkaaseen rikollisuuteen? Ei se ole tekosyy, tietenkään, eikä taatusti ensisijainen syy, mutta yksi merkki siitä miten me suomalaiset olemme epäonnistuneet maahanmuuton hoidossa, siinä missä jokainen muukin Euroopan maa.
suvakki on pilkkanimi sanasta suvaitsevainen, persu on pilkkanimi sanasta perussuomalainen, kepuli on pilkkanimi sanasta keskustalainen jne.
Miksi puututaan lillukanvarsiin, ei ole ainakaan minusta mitään haittaa jotta noin nimitellään kun vain tiedetään kenestä ja mistä puhutaan, vai alkaako joku vahtimaan noitakin,,, ?
”suvakki on pilkkanimi sanasta suvaitsevainen, persu on pilkkanimi sanasta perussuomalainen, kepuli on pilkkanimi sanasta keskustalainen jne.”
Suvakisti on taas nistimäinen suvaitsevainen.
Otetaan esimerkkinä ”runoilija” Tervo, jonka kannanotot lähenevät nistiyttä.
Toki varmaan turhautuminen aiheuttaa jotain.
Se ei kuitenkaan ole missään mielessä hyväksyttävä syy mihinkään rikollisuuteen.
Sillä perusteella voi vain kuvitella, kuinka paljon vastaavaa rikollisuutta pitäisi esiintyä työttömillä ja turhautuneilla suomalaisilla – ei vain esiinny.
Edelleen kukaan ei ole pyytänyt näitä ”turhautuneita” elintasoturisteja tulemaan tänne ja täältä pääsee kyllä takaisinkin, mikäli olo ei miellytä.
En hyväksy noiden rikollisten puolustelua turhautumisella ja tyytymättömyydellä.
Tulemme huomaan milloin tämäkin blogi laittaa niin paljon kieltoja ja sääntöjä jotta keskustelet menevät tasolle jossa ei voi kritisoida mitään.
Muistan kun kirjoitin enemmän noista maailman sodista, kas kun niitä siellä on ja se on todellisuutta. Täällä annettiin ”sotahullu” yms sellaista leimaa meikäläisestä.
Nyt kun olen puhunut perussuomalaisten puolesta vaikka en ole edes heidän jäsen, alan varmaan saada ”persu leimaa” ja siihenkin keskusteluun aletaan puuttumumaan.
Sama koskee tätä haittamaahanmuuttoa, sekin on tosi ei fiktio, nyt siitäkään ei saa kohta puhua.
Niinhän täällä kiellettiin Putkisenkin hyvin kirjoittamat vapaussodan julkaisut, miksi,,,?
Olisiko blogiin laitettava selvät säännöt mistä saa puhua, mistä ei esim näin:
Saa puhua: ruanlaitto, kukkien kastelu, koiran kusetus, sää, vekottimien rakentelu, tietty puolue josta saa puhua, ulkoilusta ja mökkeilystä saa puhua jne
sekä mistä ei saa puhua: perussuomalaiset, laiton maahanmuutto, sodat ja ikävät asiat, putin, trump sekä diktaattorit, väkivalta, jne
Veikkaan että on hiljaista …
Tosiasia on se että täälläkin porukka puhuu siitä mitä ympärillä tapahtuu, nyt tapahtuu ilkeitä asioita ja niistä pitää puhua, vai vaietaanko.
Marko hyvä, nyt laitat sanoja taas minun suuhuni.
Koitanpa sanoa siis näin: totta helvetissä maahanmuuton ongelmista saa puhua! Ne ovat itsellenikin yksi suurimpia huolenaiheita.
On aivan eri asia sanoa ”tästä ei saa puhua” kuin ”keskustelu tästä on jankkaamista ja tehotonta”. Edellinen kieltää keskustelun, jälkimmäinen pitää asiaa niin tärkeänä että toivoo keskustelun kehittymistä laadukkaammaksi.
Mielestäni voimme itse kukin vaatia itseltämme paljon enemmän. Meditaatiossa opetetaan, että viisaus asuu havainnon ja reaktion välissä. Havainto on islamitaustaisten maahanmuuttajamiesten raiskausaalto. Välitön reaktio on viha, tuomion luku ja syyllisten etsintä. Vaan mikä olisi reaktio jos asiaa pohtisi rauhassa ensin tunnin – päivän – tai viikon?
Niin, en uskokaan jotta näin kävisi kuten kirjoitin. Siksi se että vapaasana nykyään täällä netissä on vaikeuksista johtuu pitkälti rajoituksista, tottakai ei ihan hulluja kannata pistää mutta nyt kun aiheet on mitä on se johtuu ympäristöstä missä elämme, se on faktaa ei fiktiota.
On hyvä keskustella vaikeistakin asioista.
Tästä on kysymys
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8e53bfa3-c3b9-4d47-b8e5-5182d9ede97e
Oulun raiskaukset saivat paikalliset nuoret varuilleen: ”Se on niin väärin, että pitää pelätä” – IL Oulussa
19.12.2018
Maanantaina paljastui jo viides nuoren tytön raiskaustapaus Oulussa. Nuorten kodeissa tapauksista on ollut paljon puhetta.
***
Sipilän mielestä lapsen raiskaus on vain yksi merkintä ’seksuaalisten häirintätilastoissa’
Uskooko Sipilä tosiaan, että Suomessa raiskataan viisi lasta joka päivä?
Oliko Kempeleen tapaus vaatimattomasti ’seksuaalinen häirintä’?
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016052521619064
Nuori mies [pakolainen] tuomittiin vankeuteen Kempeleen törkeästä raiskauksesta – uhrina 14-vuotias tyttö
***
Kommentti 1. [kok]
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1781fe31-5b89-4c43-aca6-a11a76ed754f
Sisäministeri Mykkänen lupaa hallitukselta kriisiapua Ouluun – ”Puhutaan poikkeuksellisen törkeästä ja pöyristyttävästä vyyhdistä”
*
Kommentti 2. (kesk)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3b90f29d-3326-4b2e-9e22-3bb4c20543d4
Pääministeri Sipilä ei pidä Oulun raiskausvyyhdin uhrimäärää poikkeuksellisena – ”Suomessa tehdään viisi lapsiin kohdistuvaa seksuaalirikosta joka päivä – ja sekin on liikaa”
Minusta tuntuu että moni politiikko ei välitä oikeasti kansasta vaan omasta toimeentulosta ja vallassa olostaan.
Kukaan ei ole löytänyt ns. juurisyytä- ei poliitikot ei siviilit eikä ammattilaisetkaan.
Yksinkertaistan asian: Tavallisen nuoren suomalaisen seksuaalisuus herää äärimmilleen 12-18 v, siis laittomuuden sisällä, jossa todella touhutaan, toiset enemmän toiset vähemmän.
Nykyään sitä edesauttavat kaiken maailman tinderit ja pornosivustot joita ns. vanhaan aikaan ei ollut kuin pornolehdissä.
Entä mamut ? Sama vika ”hartikaisilla”. On ollut pitkä matka tarjonnan ja saatavuuden piiristä tänne auvolaan. Ja tarve tulee korvista ja sieraimista. Sitten ovat nämä meidän alaikäiset tytöt, jotka ovat aktiivisia ja osoittavat ”hutsahtavuutta”. Yhtälö on valmis, kun vielä tulijat käsittävät naisen olevan heille vapaata riistaa kuten heidän kulttuurissaan. Raiskaus on seuraus. Suomessa tuossa iässä se oli harvinaista.
Ratkaisu ei ole yksinomaan rangaistus, vaan saatavuuden tyydyttäminen.
Pannaan salaiset valtion valvomat maksulliset bordellit pystyyn jonnekin sopiviin paikkoihin, niin eiköhän se siitä ?
Kysyin Packalenilta lasten hyväksikäytön ja raiskausten määriä: ei vastannut:
Minä vastasin tilastoiduista:
Tilastokeskus:
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö 2010-2017
1 102
1 242
1 168
Raiskaus 2010-2017
818
1 160
1 245
Mitkä ovat johtopäätökset ?