Nordea vähentää 6.000 joista neljännes Suomessa?
– Turha mennä likaamaan pankin lattioita. Kaikki raha-asiat hoituu muovikortilla ja laskut suoraveloituksena. Jos tarvitset lainaa sen hoitaa tuotteen myyjä. Olisko aika siirtyä oravannahkakauteen?
Sopivan mansellismielinen blogialusta
Nordea vähentää 6.000 joista neljännes Suomessa?
– Turha mennä likaamaan pankin lattioita. Kaikki raha-asiat hoituu muovikortilla ja laskut suoraveloituksena. Jos tarvitset lainaa sen hoitaa tuotteen myyjä. Olisko aika siirtyä oravannahkakauteen?
Kieltämättä sen kivijalkapankin tarve on vähän vähentynyt. Kerran vuodessa Nordea kutsuu juttelemaan, joskus kaksi kertaa. Ei sitä aina paljon asiaa ole mutta kiva että pyytävät, voi ainakin tarkistaa että kaikki on hyvin, kertovat jos on uusia pykäliä tai muuta.
Sen sijaan pankin sähköisiä palveluja tarvitsee yhä enemmän. Siinä Nordea on valovuoden edellä. Toki, moni ei tarvitse niin hienoja juttuja.
Nordea on ihan kelpo pankki. Olin ensin jo lapsena KOPn asiakas säästölippaineni. Sitten Yhdyspankki söi KOPn joten minusta tuli automaattisesti sen asiakas. Ja viimein Nordea söi sen Yhdyspankin joten minusta tuli automaattisesti Nordean asiakas.
Välillä menee vuosiakin etten käy likaamassa kivijalkapankin lattioita, mutta verkkopankkia käytän jatkuvasti.
Juu, onneksi olen päässyt irti Nordeasta.
Alkoi tökkimään totaalisesti, kun välillä tarvittaessa yksinkertaista rahan nostoa enemmän kuin se muutama satanen automaatista ei päässyt tekemään kuin yhdessä konttorissa keskustassa, missä parkkipaikan saanti on jo kauan ollut kiven takana ja jonottaa sai jopa tunnin parin ”kassan” hoitaessa kassapalveluja ja 10 muuta oli palvelevinaan sijoitusasiakkaita, joita oli 1 tai 2.
Kaikista sivummalla olleista konttoreista se kassatoiminta nimittäin loppui jo ajat sitten.
Lisäksi muut kulut kaikkiaan nousivat koko ajan, joten olin vain se hiekkaa pankin lattialle tuova ”turha asiakas”.
Syppi oli aikanaan niin hieno pankki ettei halunnut neuvotella lainasta kanssani vaikka olin asiakas jo vuosia – siirryin koppiin ja hommat hoitu sitten muuttu hienoksi Nordeaksi ja lähdin sästöpankkiin ja nyt sielläkin alkaa tökkiä. No mulla ei ole rahaa eikä velkaa joten pieni eläke tulee ja menee….
Teen vuosittain OP:n kanssa maksupalvelusopimuksen vuokran maksusta.
Lopetin saunan maksamisen kesken vuotta. OP ei kyennyt tekemään muutosta maksupalvelusopimukseen.
Ensimmäinen tili, joskus 60- luvun loppupuolella lätkäistiin voipaperipussissa kouraan. Aika pian työnantaja ilmoitti, että pitää hankkia pankkitili, jonne palkka tullaan maksamaan. Silloin hankin KOP;n asiakkuuden, sitä sitten on jatkunut näihin päiviin asti.
Taitaa olla kohta kymmenkunta vuotta,kun olen pankissa fyysisesti käynyt. Asiat ovat hoituneet puhelimella, tai netissä.
Pari kuukautta sitten henkilökohtainen pankkineuvoja soitti ja kysyi, koska sopisi pitää palaveri, joko paikan päällä, tai netissä. Sovittiin aika nettipalaveria varten ja niin myös tehtiin. Tunnin verran sitten puhuttiin neuvojan ja pääkonttorin edustajan kanssa. Se oli ihan aidon tuntuinen tilanne. Kuvat ja muut käppyrät näkyivät ruudulla.Eipä ole ollut mitään tarvetta vaihtaa pankkia, toistaiseksi.
Mis sie oikei hyvvää miesä tarvitset ehdottaa Rokka – ja Nalle antaa potkut persuksiin sanoen ettei missään?
No ei ne pankkiherratkaan taida oikein hyviä olla
http://www.iltalehti.fi/talous/201710282200493427_ta.shtml